سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

موش و گربه بازی در سینمای کودک/ «شهر گربه‌ها» به زودی کلید می‌خورد

pangool-hashemi

سیدجواد هاشمی به زودی فیلم سینمایی «شهر گربه ها» را کلید می زند.

سیدجواد هاشمی به زودی فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» را کلید می‌زند.

هاشمی به سوره سینما گفت: این روزها با شرایطی که سینما دارد ترجیح می‌دهم از بازیگری فاصله بگیرم و تمرکزم را روی کارگردانی بگذارم. به زودی فیلم تازه ای را با نام «شهر گربه‌ها» کلید می‌زنم. این فیلم برای کودکان و نوجوانان ساخته می‌شود و یک پروژه عظیم محسوب می‌شود. «اختاپوس» پرهزینه ترین فیلم در  ژانر کودک از لحاظ فنی و محتوایی بود و در تلاشیم تا این فیلم را هم در همان حد و اندازه بسازیم. به همین خاطر نیازمند بودجه هستیم.

وی افزود: این فیلم هیچ ارتباطی با «شهر موشها» ساخته مرضیه برومند ندارد. ایشان استاد من است و من قصد رقابت با ایشان و گروه با تجربه تولید آن فیلم ندارم. این شباهت نام، اتفاقی است. مضمون و محتوای این فیلم هیچ ارتباطی با فیلم خانم برومند ندارد. فیلمنامه «شهر گربه‌ها» کامل نوشته شده است و ما در مرحله پیش‌تولید هستیم. با تامین بودجه که البته به زودی این مساله هم حل می‌‌شود فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.«شهر گربه‌ها» مثل «آهوی پیشونی سفید» تلفیقی از شخصیت‌های عروسکی و بازیگران است.

«شهر گربه‌ها» قصه گربه محبوب بچه‌ها پنگول است که گول یک گربه منفی به نام غول کت را می‌خورد. نقش گربه غوله را اکبر عبدی بازی می‌کند، او برای اولین بار قرار است به گربه تبدیل شود. سیدجواد هاشمی پیشتر فیلم‌ سینمایی «اختاپوس» را برای مخاطب نوجوان کارگردانی کرده است.


One thought on “موش و گربه بازی در سینمای کودک/ «شهر گربه‌ها» به زودی کلید می‌خورد”

  1. ثنا قربانی می‌گه:

    من هم میخوام بازیگر شوم من کلاس بازیگری رفته ام و در یک‌ تاتر بازی کرده ام‌ و ارزو دارم در فیلم های سید جواد هاشمی بازی کنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>