سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب

ساخت موسیقی «ارغوان» آغاز شد/ در راه جشنواره فیلم فجر

arghavan1

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ارغوان» ساخته کیوان علیمحمدی و امید بنکدار شروع شد.

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ارغوان» ساخته کیوان علیمحمدی و امید بنکدار شروع شد.

سوره سینما- فیلمبرداری سومین ساخته بلند سینمایی بنکدار و علیمحمدی اسفند و فرودین ۹۲ و ۹۳ در تهران و منطقه لواسان انجام شد. به تازگی صداگذاری این اثر توسط بامداد افشار به پایان رسیده و بردیا کیارس ساخت موسیقی آن را آغاز کرده است.

اولین نمایش این فیلم که اثری کاملا متفاوت در کارنامه این دو کارگردان به شمار می رود، در جشنواره فیلم فجر امسال است. در «ارغوان» مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی،آزاده صمدی، الهام کردا، یاسمین پازوکی و با حضور نسیم ادبی، رابعه مدنی، مریم بوبانی و با معرفی مرتضی اسماعیل کاشی و بازیگر خردسال نیکی نصیریان به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم داستان یک زن و مرد است که در شب مرگ یک موزیسین معروف،برخورد اتفاقی‌شان روی گذشته و آینده هردوی آنها تاثیر می‌گذارد.

arghavan2

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسندگان: علی حیدری، امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، مدیر فیلمبرداری؛ مرتضی صمدی، طراح چهره پردازی؛ سودابه خسروی، طراح صحنه؛ امیرحسین قدسی، طراح لباس؛ شیده محمودزاده، صدابردار؛ مهدی صالح کرمانی، عکاس؛ جلال حمیدی، مشاور رسانه‌ای؛ بیتا موسوی، مجری طرح ناهیددل‌آگاه و تهیه‌کنندگان امید بنکدار و کیوان علیمحمدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>