سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
آرای مردمی/

تماشاگران جشنواره فیلم فجر «حوض نقاشی» را پسندیدند

hoze-naghashi

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری به عنوان دومین فیلم محبوب تماشاگران جشنواره فیلم فجر تا دیروز شنبه ۱۴ بهمن ماه معرفی شد.

سوره سینما- فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری به عنوان دومین فیلم محبوب تماشاگران جشنواره فیلم فجر تا دیروز شنبه ۱۴ بهمن ماه معرفی شد.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری تا امروز یکی از محبوب ترین فیلم های جشنواره سی ویکم فیلم فجر بوده و در رقابتی تنگانگ با فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» ساخته پوران درخشنده برای کسب بیشترین رای در این بخش حضور دارد. محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شنبه شب ۱۴ بهمن ماه در تماس تلفنی با برنامه «هفت» اولین نتایج نظرسنجی بهترین فیلم از نگاه مردمی را اعلام کرد و به حرف و حدیث‌هایی که در این زمینه وجود دارد، پاسخ داد. در اولیتن آمار رسمی این دوره از جشنواره که توسط دبیر اعلام شده، فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» رده اول جدول را دارد و «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری که چندین اکران فوق العاده داشته در رده دوم قرار گرفته است.

همان طور که پیش بینی می‌شد «رسوایی» ساخته مسعود ده نمکی در رده سوم است و «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی در رتبه چهارم این جدول، «کلاس هنرپیشگی» ساخته علیرضا داودنژاد پنجمین فیلم محبوب تماشاگران در این روزها بوده است. قطعا در روزهای آتی و با دیده شدن فیلم ها و افزایش سانس‌های نمایش هر فیلم در جدول تغییرهایی خواهیم داشت. فیلم  سینمایی «برلین منفی ۷» به کارگردانی رامتین لوافی که شنبه ۱۴ بهمن ماه در سینمای رسانه روی پرده رفت و از آن استقبال شد، در بخش بین الملل محبوب ترین فیلم جشنواره تا امروز بوده است. «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی و … در سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری تولید شده است.