سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

توقف «ساعت صفر» به دلیل مسائل مالی/ پیمان عباسی با «روز بد» فیلم اولی می‌شود

peyman-abbasi

پیمان عباسی گفت: تمام پروژه‌های امسال به طور عجیب و غریبی نیمه راه تولید متوقف شدند.

پیمان عباسی گفت: تمام پروژه‌های امسال به طور عجیب و غریبی نیمه راه تولید متوقف شدند.

عباسی به سوره سینما گفت: متاسفانه نیمه اول سال هر کدام از فیلم و سریال هایی که برای تلویزیون نوشتم به سر انجام نرسید. امسال سریال تلویزیونی «ساعت صفر» به تهیه کنندگی شهاب چگینی تا مرحله پیش تولید و تست گریم و انتخاب بازیگران هم پیش رفت و روند طبیعی را طی کردیم که یکباره مسایل مالی باعث توقف کار شد. علاوه بر این قرار بود به تهیه کنندگی جمال گلی و کارگردانی سامان مقدم مجموعه «سه جلد» با بازی مهران مدیری را جلوی دوربین ببریم که آن هم در مرحله پیش تولید باقی ماند و به سر انجام نرسید.

وی افزود: زمانی که توقف پروژه «سه جلد» قطعی شد سامان مقدم به سراغ «نهنگ عنبر» رفت و من هم تصمیم گرفتم کار سینمایی دیگری را پیگیری کنم البته پیش از ان هم قرار بودبا محمد کمالی پور و مسعود اطیابی یک فیلم سینمایی جلوی دوربین ببریم که آن هم گریبانگیر مشکلات مالی شد. در حال حاضر قصد دارم برای فیلمنامه ای که اخیرا نوشتم پروانه ساخت بگیرم و کارگردانی اولین فیلم بلند سینمایی ام را تجربه کنم. این فیلمنامه «روز بد» نام دارد و با ساختار قصه ای ملودرام نوشته شده است.

پیمان عباسی گفت: «روز بد» مشکلاتی از نظر مالی ندارد و به محض دریافت پروانه ساخت آن را کلید خواهیم زد. این فیلم قصه ای شهری دارد و ماجرایی را در چند ساعت روایت می کند. تهیه این فیلم را شرکت خط و موج و رضاداوود نژاد بر عهده دارد و بهروز خواجه نوری به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح همراه ما است. اگر پروانه این فیلم به موقع صادر شود آن را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>