سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مهر ۱۳۹۳ در ۸:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

همکاری صمیمی و توام با عشق با فرهاد آییش/ رضایت از وضعیت تئاتر

maedeh-tahmasebi

مائده طهماسبی همکاری‌های مشترک با همسرش فرهاد آییش را توام با صمیمت و عشق می‌داند.

مائده طهماسبی همکاری‌های مشترک با همسرش فرهاد آییش را توام با صمیمت و عشق می‌داند.

طهماسبی به سوره سینما گفت: مشغول بازی در سریال «پرده نشین» اثر بهروز شعیبی هستم. محمود رجبی تهیه کنندگی این کار را به عهده دارد. در آینده نزدیک در مجموعه جدید بیژن بیرنگ با عنوان «عشق تعطیل نیست» بازی خواهم کرد.

طهماسبی همچنین درباره حضور در تئاتر گفت: چند متن را برای اجرا به تئاتر شهر پیشنهاد داده ایم و منتظر جواب آن ها هستیم. تئاتر شهر در حال تعمیر است و فعلا نمی دانم کی بتوانیم کار خود را روی صحنه ببریم. یکی از این کار ها «خدای کشتار به سبک ایرانی» است که فرهاد آئیش آن را از روی نمایشنامه «خدای کشتار» اثر یاسمینا رضا اقتباس کرده است. این نمایشنامه درواقع ایرانی شده است.

کارگردان نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» همچنین توضیح داد: فعلا برنامه ای برای حضور در تئاتر ندارم زیرا همزمان نمی‌شود در تئاتر و تلویزیون کار کرد. این خسته کننده است و نتیجه کار هم خوب از آب در نمی‌آید.

طهماسبی درباره وضعیت تئاتر بعد از تغییر مدیریت گفت: همه چیز خوب است. شنیده ام که همکاران مطالبات دو سال قبل خود را بالاخره دریافت کرده اند. انتظار ما بیش از این نیست. غر زدن دیگر کافی است. شرایط و مشکلات همینی است که هست، باید بر آنها چیره شد و پیش رفت.

او درباره همکاری با فرهاد آئیش همسرش در کار تئاتر گفت: همه کارهای تئاتری ما با هم است. زیرا می‌توانیم با هم کار کنیم. هم دیگر را دوست داریم و از عهده همکاری برمی آییم. زن و شوهرهای دیگر وقتی با هم کار می‌کنند ممکن است دعوایشان شود. ولی ما این طور نیستیم. برای همین با هم کار می کنیم.

مائده طهماسبی در فیلم‌های سینمایی «پارک وی»، «سنتوری»، «مارمولک» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>