سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۳۹۳ در ۸:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

«سیزده» آبان‌ماه اکران عمومی می‌شود/ رضایت از فروش «آرایش غلیظ»

13-arayesh

تهیه‌کننده فیلم «آرایش غلیظ» فروش آن را با توجه به شرایط اکران نسبتا خوب ارزیابی کرد و گفت به زودی فیلم «سیزده» اکران می‌شود.

تهیه‌کننده فیلم «آرایش غلیظ» فروش آن را با توجه به شرایط اکران نسبتا خوب ارزیابی کرد و گفت به زودی فیلم «سیزده» اکران می‌شود.

سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم «آرایش غلیظ» در گفت و گو با سوره سینما درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: از فروش فیلم راضی هستم. با توجه به همزمانی اکران با فیلم های پرفروشی مثل «شهر موشها ۲» فروش «آرایش غلیظ» نسبتا خوب بود. تا امروز این فیلم بیش از چهارصد میلیون تومان در تهران و ۱۱۶ میلیون تومان در شهرستان فروش کرده است. «آرایش غلیظ» در ۱۱ شهرستان اکران شده است.

تهیه کننده «اینجا بدون من»، همچنین توضیح داد: هزینه تولید این فیلم یک میلیارد و سیصد هزار تومان بود اما هنوز آمار منسجمی از هزینه تبلیغات فیلم ندارم. با توجه به شرایط حاکم بر اکران، سعی کردیم تبلیغات گسترده ای داشته باشیم. برای همین از تبلیغات تلویزیون، روزنامه ها و تبلیغات میدانی استفاده کردیم.

arayersh-ghaliz

او درباره دلیل همکاری خود با حمید نعمت الله گفت: نعمت الله کارگردان مطرح و قابلی است و با شناخت قبلی که از کارهای او داشتم، دلم می‌خواست همکاری با این کارگردان سینما و تلویزیون را تجربه کنم. طرح وی را دیدم و ابراز تمایل کردم که «آرایش غلیظ» را با هم بسازیم. این همکاری، نتایج خوبی داشت و دوست دارم باز با هم همکاری کنیم.

این تهیه کننده درباره اکران عمومی فیلم سینمایی «سیزده» ساخته هومن سیدی گفت: پیگیر اکران این فیلم هستیم. ببینیم سینمادارها چقدر با ما راه می آیند. قراردادهای این فیلم به زودی نهایی می‌شود و نهایتا در آبان و آذرماه شاهد اکران فیلم «سیزده» هستیم.

سعید سعدی همچنین خبر از نهایی شدن مراحل فیلمبرداری فیلم «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور داد و گفت: یکی دو هفته دیگر فیلمبرداری به پایان می‌رسد. مراحل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی به صورت همزمان در حال انجام است و به زودی نسخه نهایی این فیلم آماده می‌شود.

«قندون جهیزیه» یک طنز اجتماعی و نخستین فیلم بلند سینمایی علی ملاقلی‌پور است. اکبر عبدی، نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، کریم اکبری مبارکه، حسن عباسی، مصطفی ساسانی، حیدر زقمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.