سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مهر ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از اکران همزمان فیلم‌ها در اهواز/ تخفیف دانش‌آموزی برای «شهر موشها ۲»

atashbas-mooshha

سینماهای اهواز میزبان فیلم‌های سینمایی «خواب زده‌ها»، «آتش بس ۲» و «شهر موشها ۲» هستند.

سینماهای اهواز میزبان فیلم‌های سینمایی «خواب زده‌ها»، «آتش بس ۲» و «شهر موشها ۲» هستند.

سوره سینما، فیلم‌های سینمایی «خواب زده ها»، «آتش بس۲» و «شهر موشها ۲» به ترتیب در سینماهای قدس، اکسین و بهمن اهواز اکران شده‌اند. فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» اثر فریدون جیرانی از تازه‌های اکران اهواز محسوب می‌شود و داستان دختری به نام نازگل ساکن جنوب تهران است که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی‌اش در حال فروپاشی است و آشنایی وی با فیروزنشاط کارخانه‌دار مجرد، زندگی‌اش را دچار حادثه‌های جدید می کند. بازیگران اصلی «خواب‌زده‌ها» صابر ابر، ساره بیات، فرهاد اصلانی و اکبرعبدی است وجیرانی با چینش این بازیگران، اثری متفاوت در ژانر کمدی را تولید کرده که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نظر منتقدان و اهالی رسانه‌ را به خود جلب کرد.

تهمینه میلانی و محمد نیک‌بین، این بار با «‌آتش بس۲» به سینماها می‌آیند، با این تفاوت که در سری دوم این پروژه سینمایی، بازیگران سری اول حضور ندارند و درواقع میترا حجار و بهرام رادان بازیگران اصلی این فیلم هستند، دراین فیلم به جز بهرام رادان و میترا حجار، پژمان جمشیدی و گوهرخیراندیش هم حضور دارند. این فیلم داستان زوج جوان و تحصیلکرده ای را روایت می کند که سفرخارج از کشورهستند وپس از سال‌ها، مشاورخانواده خود را به طور اتفاقی در فرودگاه می‌بینند و اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور بوده مرور می‌کنند.

سینما بهمن (فلسطین سابق) تنها سینمای کودک و نوجوان اهواز نیز پس از برگزاری جشنواره کودک در هفته قبل، در این هفته با «شهر موشها۲» پذیرای شهروندان اهوازی است. این فیلم برای دانش آموزانی که به صورت گروهی از فیلم دیدن نمایند با تخفیف ویژه به نمایش در می‌آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>