سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مهر ۱۳۹۳ در ۴:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

«دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» کلید می‌خورد

tashvish

فیلم تلویزیونی «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» با بازی جعفر دهقان و امیرحسین مدرس به کارگردانی محمد درمنش کلید می‌خورد.

فیلم تلویزیونی «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» با بازی جعفر دهقان و امیرحسین مدرس به کارگردانی محمد درمنش کلید می‌خورد.

سوره سینما- مصطفی علمی فرد تهیه کننده این فیلم گفت: قصه این فیلم به قلم امیر بوالی درباره ناصر ساواکی سابق است که  تمام این سالها را به صورت مخفیانه زندگی کرده است. او  بسته های مشکوکی دریافت می کند بسته‌هایی که حاوی تسبیح و عکس خود او در روزگار جوانی است وی پس از کش و قوس های فراوان سعی دارد فرستنده بسته ها را پیدا کند  و در هر بار جستجو به وسیله فلاش بک با یکی از سوژه هایش در دوران پیش از انقلاب و شکنجه ها ، جنایاتی که مرتکب شده است به یادش می آید. در نهایت فرستنده بسته ها  با او قرار می گذارد و شرط می کند اگر واقعیت زندگیش را به همسر و پسر خوانده اش بگوید خود را نشان می دهد ناصر این کار را انجام می دهد اما….

وی افزود: فیلمنامه این اثر توسط حامد افضلی و رویا خسرونجدی به سرپرستی علیرضا کاظمی پور بازنویسی شده است. این فیلم که بیست و پنجم مهرماه در تهران کلید می خورد در ۲۵ جلسه و در لوکیشن هایی چون موزه عبرت ، مدرسه عالی شهید مطهری ، خانه کاوه ، خانه سید مرتضی ، دفتر روزنامه و مرکز بازیافت زباله تصویربرداری خواهد شد. جعفر دهقان، امیر حسین مدرس ، رزیتا غفاری ، علیرضا جلالی تبار میرطاهر مظلومی ، اصغر نقی زاده ، علیرضا اولیا و کاظم افرندنیا بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محسن درمنش ، دستیار دوم کارگردان : فرزین نوبرانی ، مدیرتصویربرداری : هومن سلماسی ، مدیر تولید : محمد عفراوی ، صدابردار: محمد مرتضایی ، طراح صحنه و لباس : فرهاد عزیزی فر، طراح چهره پردازی : هادی قالیخانی ، مدیر تدارکات : سعید اژدری ، عکاس : نیما خورشیدی ، منشی صحنه: زهرا درمنش. «دو سه چیزی که از تشویش می دانم» محصول گروه فیلم های تلویزیونی سیمافیلم است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>