سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مهر ۱۳۹۳ در ۱:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

«حوض نقاشی» هفته فرهنگی ایران در تونس را آغاز کرد

hoze-naghashi

بخش فیلم هفته فرهنگی ایران در تونس با نمایش فیلم «حوض نقاشی» افتتاح شد.

بخش فیلم هفته فرهنگی ایران در تونس با نمایش فیلم «حوض نقاشی» افتتاح شد.

سوره سینما- ایسنا نوشت: بخش فیلم هفته فرهنگی کشورمان در تونس با حضور وزیران فرهنگ دو کشور با نمایش فیلم «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری و همچنین حضور منوچهر محمدی به عنوان تهیه‎کننده فیلم عصر پنج‎شنبه (۲۴ مهرماه) در سالن ابن رشیق افتتاح شد.

پیش از نمایش فیلم، مراد الصکلی – وزیر فرهنگ تونس – لوح تقدیر و نشان درجه یک وزارت فرهنگ این کشور را برای تقدیر از تلاش‎های صادق رمضانی گل‎افزانی – رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس – در جهت گسترش روابط فرهنگی بین دو کشور به او اهدا کرد.

در این مراسم که با حضور حجت‎الاسلام مصطفی بروجردی – سفیر کشورمان در تونس – همراه بود، همچنین جایزه تحسین داوران جشنواره بین‎المللی فیلم کوتاه تونس «قلیبیه» برای فیلم «سکوت» ساخته مهرداد حسنی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

در ادامه فیلم «حوض نقاشی» با زیرنویس عربی برای حاضران در سالن پخش شد و در پایان مسؤولان حاضر با منوچهر محمدی تهیه‎کننده فیلم به گپ‎‎وگفت پرداختند.

بنا بر این گزارش،این فیلم که محصول حوزه هنری است، داستان زوجی کم توان ذهنی است که با فرزندشان دچار مشکل هستند. شهاب حسینی، نگار جواهریان، سپه راد فرزامی، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی و … بازیگران این فیلم هستند.

در ادامه برنامه نمایش فیلم در هفته فرهنگی ایران در تونس، فیلم‎های «بوسیدن روی ماه» همایون اسعدیان، «راه آبی ابریشم» محمد بزرگ‎نیا و «گهواره‎ای برای مادر» پناه برخدا رضائی به نمایش درمی‎آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>