سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

مهرانه مهین ترابی و بازی در یک فیلم و مجموعه/ آغاز همکاری با بیژن بیرنگ

mehrane mahin torabi

مهرانه مهین ترابی از پایان بازی خود در سریال «همه چیز آنجاست» و فیلم سینمایی «دو» خبر داد.

مهرانه مهین ترابی از پایان بازی خود در سریال «همه چیز آنجاست» و فیلم سینمایی «دو» خبر داد.

مهرانه مهین ترابی در گفت و گو با سوره سینما درباره کارهای خود گفت: در حال حاضر سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی را برای تلویزیون انجام داده ام که این مجموعه از آذر ماه و در شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.  کار در فیلم «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی را نیز به پایان برده ام. فیلمبرداری این اثر در روزهای آینده به پایان می رسد.

بازیگر مجموعه «در مسیر زاینده‌رود» گفت: یکی دو هفته دیگر  مجموعه بیژن بیرنگ برای پخش از شبکه نمایش خانگی کلید می‌خورد. «عشق تعطیل نیست» بعد از «همسران» و « خانه سبز» نام دارد و من هم در آن بازی می کنم.

بازیگر سریال «خانه سبز» درباره حضور در تئاتر گفت: من هنوز رویای حضور در نقش های عمیق و حسی را در سر می‌پرورانم. گاهی کارگردان های جوان زنگ می زنند و نقش هایی پیشنهاد می‌کنند ولی از آن ها عذر می خواهم، من اهل بازی کردن در نمایش‌های فرم گرا نیستم.

مهرانه مهین ترابی، بازیگر سینما و تلویزیون، بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «همسران»، «خانه سبز» و «شمس العماره» را در کارنامه دارد. فیلم سینمایی  «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی و بازی مهرانه مهین ترابی این روزها روی پرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>