سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۳ در ۹:۴۶ ق.ظ چاپ مطلب

احمد مرادپور با «نفوذ» به سینما می‌رود/ بخش دولتی به بهانه بی‌پولی عقب‌نشینی می‌کند

hasan-kalami

احمد مرادپور فیلم سینمایی «نفوذ« را به تهیه‌کنندگی حسن کلامی کلید می‌زند.

احمد مرادپور فیلم سینمایی «نفوذ« را به تهیه‌کنندگی حسن کلامی کلید می‌زند.

حسن کلامی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در مورد فعالیت اخیر خود به سوره سینما گفت: فیلمنامه‌ای به نام «نفوذ» به نویسندگی احمد مرادپور را آماده داریم که برای تولید آن با بنیاد سینمایی فارابی وارد مذاکره شدیم و از آنجا که این فیلم هزینه سنگینی دارد، به دنبال تامین سرمایه کافی برای تولید آن هستیم و دلیل این که کار تا به حال بی‌نتیجه مانده تامین نشدن سرمایه برای ساخت آن بوده است.

وی با بیان اینکه کارگردانی فیلم سینمایی «نفوذ» را هم احمد مرادپور بر عهده دارد ادامه داد: داستان این فیلمنامه فضایی امنیتی و جاسوسی دارد و مربوط به انقلاب اسلامی است. اگر شرایط مطلوب برای تولید این فیلمنامه فراهم شود، به اکران آن در جشنواره امسال فکر می‌کنیم ، اما فعلا ارگان‌های دولتی به بهانه بی‌پولی عقب نشینی می‌کنند و ما هم بدنبال جذب سرمابه هستیم.

کلامی در ادامه با اشاره به اینکه تمام بخش های این فیلم سینمایی در داخل کشور فیلمبررداری می‌شود گفت: متاسفانه بخش دولتی در زمینه کار فرهنگی شعارهای بسیاری می‌دهد، اما در عمل اقدامی نمی‌کنند. معمولا پس از تولید این نهادها هستند که به نوعی مدعی تولید این فیلم‌های باارزش می‌شوند. حتی از عوامل تقدیر کرده و به آنها جایزه می‌دهند، اما در مواقع نیاز وقتی به آنها رجوع می‌کنیم، با بی‌اعتنایی مواجه می‌شویم.

احمد مرادپور مجموعه به یادماندنی «رقص پرواز» را ساخته و کارگردانی فیلم‌های سینمایی «سجاده آتش» و «رنجر» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>