سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مهر ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

«شکرستان ۸» اوایل آبان‌ماه توزیع می‌شود/ استقبال از «زندگی جای دیگری است» در شهرستان‌ها

shekarestan

استقبال در شهرستان‌ها از «زندگی جای دیگری است» باعث شد ۲۰ هزار نسخه از این فیلم وارد شبکه نمایش خانگی شود.

استقبال در شهرستان‌ها از «زندگی جای دیگری است» باعث شد ۲۰ هزار نسخه از این فیلم وارد شبکه نمایش خانگی شود.

سعید خندق‌آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره به سوره سینما گفت: به خاطر شرایط مساعد بازار دو محصول فرهنگی را در این فصل عرضه خواهیم کرد. انیمیشن «شکرستان ۸» به کارگردانی بابک نظری و سعید ضامنی در اولویت است و تا چند روز آینده در شبکه نمایش خانگی جای می‌گیرد و فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می آیند» ساخته حامد محمدی با توجه به مضمون طنزی که دارد پس از ماه محرم عرضه می‌شود.

وی افزود: فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی که به تازگی توزیع شده است در شهرستان ها مورد استقبال قرار گرفته، به همین خاطر ۲۰ هزار نسخه از فیلم در اختیار استان های مختلف قرار گرفت. علاوه بر این فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار نیز در اختیار موسسه هنرهای تصویری سوره است که بعد از اکران شرایط توزیع در شبکه نمایش خانگی را فراهم خواهیم کرد.

«زندگی جای دیگری است» ساخته منوچهر هادی بهار امسال اکران عمومی شد. حامد بهداد، یکتا ناصر، نیکی کریمی و پارسا پیروزفر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>