سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

صداگذار «تاج محل» با چهار فیلم در جشنواره فجر

صداگذار «تاج محل» با چهار فیلم در جشنواره فجر

بهمن اردلان صدابردار و صداگذار باسابقه سینمای ایران با چهار فیلم در جشنواره فجر حضور دارد.

بهمن اردلان صدابردار و صداگذار باسابقه سینمای ایران با چهار فیلم در جشنواره فجر حضور دارد.

بهمن اردلان به خبرنگار سوره سینما گفت: امسال صداگذاری فیلم‌های سینمایی «خاکستر و برف» ساخته روح‌الله سهرابی، «روز روشن» به کارگردانی سیدحسین شهابی و «دلتنگی‌های عاشقانه» ساخته رضا اعظمیان را برعهده داشته ام، که هر سه در جشنواره فیلم فجر حضور دارند. فیلم سینمایی «برلین منفی هفت» به کارگردانی رامتین لوافی پورهم یکی دیگر از فیلم‌های من در جشنواره سی و یکم است که صدابرداری آن را انجام دادم.

وی که امسال بیشتر با فیلمسازان جوان همکاری کرده افزود: امسال کارگردان‌های جوان و فیلم اولی حضوری موثر در سینمای ایران دارند، تجربه‌ها و ایده‌هایی تازه که می تواند به غنای این سینما کمک کند.

اردلان درباره فیلم «تاج محل» گفت: این فیلم هم یکی از تجربه‌های امسال بود که دوستش دارم، فیلمی ساده و متفاوت که فعلا از حضور در جشنواره بازمانده، هیئت انتخاب هر دوره از جشنواره ملاک‌ها و معیارهایی دارد که محترم است. «تاج محل» ظرفیت کار خوب در حوزه صداگذاری را دارد.

وی درباره احتمال نامزدی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: زمانی که مشغول کار هستم به کیفیت فیلم فکر می‌کنم و دوست دارم کاری که ارائه می‌دهم کمترین ضعف را داشته باشد. نامزدی و دریافت سیمرغ بلورین خوشحالم می‌کند اما فعلا کیفیت فیلم‌ها مهم است.

بهمن اردلان در فیلم‌های سینمایی «لرزاننده چربی» ساخته محمد شیروانی و «این یک رویا نیست» به کارگردانی محمود غفاری هم همکاری کرده که به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر راه نیافتند.

فیلم سینمایی «تاج محل» به کارگردانی دانش اقباشاوی از محصولات حوزه هنری در سال ۹۱ است. پریوش نظریه، علی مردانه، تیما امیری، جهانگیر میرشکاری و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>