سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

واقعه عاشورا در «یکی از چهار نفر»/ محصول حوزه هنری در تلویزیون

yeki-az-4-nafar

مجموعه «یکی از چهار نفر» که به ۴ شخصیت در واقعه کربلا می‌پردازد با تکنیک موشن کمیک و برای گروه سنی نوجوان تولید شد.

مجموعه «یکی از چهار نفر» که به ۴ شخصیت در واقعه کربلا می‌پردازد با تکنیک موشن کمیک و برای گروه سنی نوجوان تولید شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، حامد میرزاحسینی معاون آفرینش‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان، با اعلام این خبر گفت: این پویانمایی در هر قسمت به چند فراز از زندگی، تصمیم‌گیری و دو راهی‌های پیش‌رو «ضحاک‌ بن‌ عبدالله»، « شمر بن ذی‌الجوشن»، «حبیب بن مظاهر» و «حر بن ریاحی» می‌پردازد. شخصیت خوبی که تصمیم اشتباه می‌گیرد، شخصیت بدی که تصمیم اشتباه می‌گیرد، شخصیت خوبی که تصمیم درست می‌گیرد و شخصیت بدی که تصمیم درست می‌گیرد، موضوع اصلی مجموعه پویانمایی «یکی از چهار نفر» است.

وی افزود: تصاویر مجموعه پویانمایی «یکی از چهار نفر» بر اساس کتاب «داستان عاشورا» به تصویرگری دکتر پرویز اقبالی و روایت استاد محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) تولید شده است. قرار است این مجموعه پویانمایی که میثم حسینی کارگردان آن است، محرم امسال از یکی از شبکه‌های صدا و سیما پخش شود. این مجموعه ۴ قسمت است و در هر قسمت به یک شخصیت پرداخته می‌شود.

میثم حسینی پیش از این دو مجموعه پویانمایی «دا» و «نورالدین پسر ایران» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>