سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۳ در ۴:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

چهارمین شماره نشریه گروه سینمای «هنر و تجربه» منتشر شد

honar-tajrobeh-nashrieh

شماره تازه نشریه گروه سینمایی «هنر و تجربه» در ۸۴ صفحه و به سردبیری کیوان کثیریان منتشر شد.

شماره تازه نشریه گروه سینمایی «هنر و تجربه» در ۸۴ صفحه و به سردبیری کیوان کثیریان منتشر شد.

سوره سینما- گروه سینمایی «هنر و تجربه» همزمان با آغاز اکران فیلم‌ها مجلات ۱۶ صفحه‌ای هفتگی خبری را منتشر می‌کند و در کنار آنها به عنوان ماهنامه یک شماره متفاوت و تحلیلی را در ۸۴ صفحه منتشر می‌کند. سردبیری این نشریه را کیوان کثیریان برعهده دارد . در اولین  شماره  این ماهنامه که پس از انتشار سه نشریه هفتگی منتشر شده است ، نقدها و تحلیلهای جمعی از منتقدان سرشناس سینمای ایران درباره فیلمهای سینمایی و مستند اکران شده در این گروه سینمایی به چاپ رسیده است و هم چنین مجموعه گفتگوهایی با کارگردان‌هایی که آثارشان به نمایش درآمده به صورت تفصیلی انجام شده است.

گزارشی از گروه سینمایی «آسمان باز» و این که دلایل عدم موفقیت آن چه بود؟ پژوهشی از منوچهر اکبرلو با موضوع سلیقه و ذایقه ایرانی ها از سینما و گزارشی درباره جشنواره های تجربه‌گرا منتشر شده است. هم چنین دست اندرکاران ماهنامه فراموش نکرده اند که تجربه کشورهای دیگر را نیز بررسی کنند و به این ترتیب آمار پرفروش‌های سینمای مستقل آمریکا  را نیز در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

honar tajrobeh 4

گفتگوی مجید برزگر و شهرام مکری درباره سینمای پیشروبه همراه نقدی از مهرزاد دانش درباره فیلم «ماهی و گربه»، گفتگوی ناصر صفاریان با مجتبی میرطهماسب درباره فیلم ۶ قرن ، ۶ سال به همراه نقدهایی از سعید عقیقی و پیروز کلانتری، گفتگوی شاهین امین با نیکی کریمی کارگردان فیلم «یک شب» و نقدی از آنتونیا شرکا و هم چنین گفتگوی علی علایی با ابوالفضل صفاری درباره فیلم سوررئال «از تهران تا بهشت » از مطالب این شماره ماهنامه است. هم چنین گفتگو با کارگردان فیلم «بیداری برای سه روز» و نقد شاهپور عظیمی درباره ساخته مسعود امینی تیرانی از دیگر مطالب منتشر شده است.

این نشریه در تمام سالن‌های گروه سینمایی هنر و تجربه به صورت رایگان عرضه می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>