سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

سوال حق مجلس است و ما هم موظف به پاسخگویی هستیم

ayubi

رییس سازمان سینمایی طرح سوال را وظیفه قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست.

رییس سازمان سینمایی طرح سوال را وظیفه قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست.

سوره سینما- حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه مستند «آیین هم آوایی» که ظهر امروز سه‌شنبه ۶ آبان برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: همه ایرانی هایی که در خارج از ایران زندگی می کنند می خواهند به نحوی ارادت خود را به امام حسین (ع) نشان دهند و برای همه ایرانی ها واقعه و مراسم عاشورا به عنوان یک افتخار و سربلندی است. بسیاری از مردم در کشورهای دیگر علاقه مند هستند تا اسرار عاشورا را بدانند و این بسته مستند می تواند بهترین گزینه برای شناخت و معرفی آیین های عزاداری در سراسر کشور باشد.

وی در توضیح درخواست مجلس برای استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ طی نامه‌ای اعلام کرده است که موارد متعددی در ذهن آن ها برای پرسش از وزیر فرهنگ و ارشاد دارند که نمی دانم سینما هم در بین آن هست یا نه چون هنوز متن مورد نظر را نخوانده ام، اما سوال حق مجلس است و ما موظف به پاسخگویی هستیم و فکر می‌کنم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خود پاسخگوی این مسائل است.

رییس سازمان سینمایی در پایان گفت: ما در حال حاضر مشغول گفتگو و تعامل با مجلس شورای اسلامی و دیگر بخش ها هستیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تیم ما در سازمان سینمایی نشان داده ایم که دلمان می خواهد اگر فیلمی اکران می شود بدون حاشیه باشد. فکر می کنم آرامش به وجود آمده سینما برای همه ما اصل است و آن چه که من در مجلس می بینم فضای تفاهم و تعامل و گفتگوی دو طرفه است. در حال حاضر هم عازم مجلس برای ایجاد تفاهم و تعامل هستیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>