سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

ترجیح می‌دهم با فیلم اولی‌ها کار کنم/ بازی کیمرام در «۳۶۰ درجه» تمام می‌شود

milad-keymaram

میلاد کیمرام از پایان بازی خود در اولین فیلم سام قریبیان تا چند روز آینده خبر داد.

میلاد کیمرام از پایان بازی خود در اولین فیلم سام قریبیان تا چند روز آینده خبر داد.

کیمرام به سوره سینما گفت: این روزها آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان را در اتوبان چمران و نمایشگاه بین المللی تهران ضبط می‌کنیم. احتمالا کل فیلم تا چند روز دیگر تمام می‌شود. البته سکانس نهایی ما در شهرستان گچسر فیلمبرداری می‌شود. پس از آن بازی در یک فیلم دیگر را برای یک کارگردان جوان شروع خواهم کرد.

وی افزود: «۳۶۰ درجه» فیلم متفاوتی می‌شود. فیلمنامه، فیلمبرداری، کارگردانی و نوع بازی‌ها در این فیلم به شیوه جدیدی انجام شده و ان‌شاالله در اولین نمایش اثر در جشنواره سال ۹۳، مخاطبان با یک فیلم سینمایی خوب و بدیع روبرو می‌شوند. به طور کلی امسال توجه خود را روی همکاری با فیلم اولی‌ها متمرکز کرده ام. فکر می کنم این فیلمسازان، جوانان با نشاط و پرشوری هستند که انرژی زیادی برای کارشان صرف می‌کنند و از همه مهم تر روحیه ریسک پذیری دارند و همین ویژگی شاید مهم‌ترین عامل جذابیت آنان برای من به عنوان یک بازیگر باشد.

کیمرام همچنین درباره فیلم دیگر خود که مدتی پیش به پایان رسانده توضیح داد: فیلم «هاری» ساخته احمد انصاری این روزها باید در مرحله صداگذاری و تدوین باشد و من نسبت به این تجربه بسیار حس خوبی دارم. کارگردان این فیلم، فیلمسازی خوشفکر است و مطمئنم مخاطب پس از دیدن حاصل زحمات تیم او راضی خواهد بود.

میلاد کیمرام در نیمه نخست سال ۹۳ بازی در فیلم‌های سینمایی «هاری»، «مستانه»، «صفر» و «۳۶۰ درجه» را به کارنامه خود اضافه کرد و امسال یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران بوده است. او در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای حضور در فیلم «خط ویژه» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>