سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

امیدواری مرتضی احمدی به آغاز فعالیت‌های هنری

morteza-ahmadi

مرتضی احمدی این روزها مراحل درمان را در منزلش پشت سر می‌گذارد.

مرتضی احمدی این روزها مراحل درمان را در منزلش پشت سر می‌گذارد.

مرتضی احمدی در گفتگو با سایت سوره سینما درباره مراحل درمان خود گفت: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و درمانم ادامه دارد. غیر از ضعف در ناحیه پا مشکل جسمانی دیگری ندارم که با مراقبت‌ پزشکی و تداوم درمان به زودی سلامتی کامل را بدست خواهم آورد. این روزها در منزل بستری هستم و مراحل درمان را پی می‌گیرم. فعالیت خاصی انجام نمی‌دهم تا سلامتی کامل را بدست آورم، دوباره به فضای کاری برگردم و در خدمت مردم عزیز باشم.

مرتضی احمدی متولد سال ۱۳۰۳ در تهران است. او فعالیت هنری خود را از دوره نوجوانی و با پیش‌پرده‌خوانی در تئاتر فرهنگ و پارس آغاز کرد و مدت‌ها به عنوان دوبلور فعالیت کرده است. او ماههای اخیر به دلیل ضعف جسمانی در بستر بیماری قرار دارد و مدتی پیش علی مرادخانی پس از عیادت از وی و تاکید بر جایگاه او در عرصه هنر نمایشی و ادبیات شفاهی کشور ، از برگزاری بزرگداشتی برای این هنرمند پس از بهبودی کامل خبر داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>