سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

حسام محمودی در «مرگ ماهی»/ آغاز فیلمبرداری فیلم حجازی

marge-mahi1

حسام محمودی بازیگر فیلم «خسته نباشید!» در فیلم تازه روح‌الله حجازی بازی می‌کند.

حسام محمودی بازیگر فیلم «خسته نباشید!» در فیلم تازه روح‌الله حجازی بازی می‌کند.

سوره سینما- با پیوستن بهرنگ علوی، حسام محمودی، مروارید کاشیان و مهرداد میرکیانی به «مرگ ماهی» سیدروح‌الله حجازی، ترکیب بازیگران اصلی این فیلم تکمیل شد و طراح چهره‌پردازی نیز کار خود را آغاز کرد تا حجازی بعد از دو دوره اتفاقات متفاوت برای فیلم‌هایش، یک‌بار دیگر شانس خودرا برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر امتحان کند.

به گزارش مشاور رسانه‌ای «مرگ ماهی»،  سه بازیگر اصلی دیگر پروژه سینمایی جدید سیدروح‌الله حجازی قرارداد بستند و طراحی چهره‌پردازی آن نیز به مهرداد میرکیانی به عنوان یکی از شاخص‌ترین چهره‌پردازان سینمای ایران سپرده شد. بهرنگ علوی، حسام محمودی و مروارید کاشیان در هفته گذشته با تیم «مرگ ماهی» قرارداد بستند و جمع بازیگران اصلی فیلم جدید حجازی بهمراه بازیگران خردسالش: کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا و حسام رحیمی‌منش، جمعا به ۱۴ نفر رسیده و تکمیل شد.

پیش از این نیز، حضور نیکی کریمی، مهناز افشار، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین‌فر، بابک کریمی و پانته‌آ بهرام در این فیلم قطعی شده بود. این فیلم امروز در یکی از لوکیشن‌های اصلی‌اش، کلید می‌خورد تا تیم اجرایی پروژه بتوانند «مرگ ماهی» را به جشنواره فیلم فجر برسانند.

marge-mahi2

بهرنگ علوی چند سالی است که خود را به عنوان یک بازیگر با استعداد به سینمای ایران معرفی کرده است. او با بازی در فیلم «دربند» پرویز شهبازی نظر منتقدان و سینماگران را به خود جلب کرد؛ تا جاییکه توانست یکی از کاندیداهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد در جشنواره فجر باشد. علوی همچنین سابقه ایفای نقش در فیلم‌هایی مانند «دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدرعاملی و «ندارها» به کارگردانی محمدرضا عرب را دارد.

حسام محمودی هم علاوه بر «خسته نباشید!»، در فیلم‌های «شب بیرون»، «حق سکوت» و «امروز» ایفای نقش کرده است و به نظر می‌رسد بتواند در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از بازیگران چهره‌ی سینمای ایران بدل شود. همچنین مروارید کاشیان از جمله بازیگران جویای نام است که پیش از این در تعدادی فیلم کوتاه حضور داشته و همکاری او با حجازی در یکی از تله فیلمهایش،باعث حضورش در فیلم جدید روح‌الله حجازی شد.

علاوه بر بازیگران، مهرداد میرکیانی به عنوان یکی از شاخص‌ترین طراحان چهره‌پردازی سینمای ایران با این پروژه قرارداد امضا کرده است. میرکیانی برای فیلم‌هایی مانند «خون بازی»، «به نام پدر» و «قدمگاه»، سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی را از جشنواره فجر به خانه برده و چندین بار هم برای فیلم‌هایی مانند «گیلانه»، «ارتفاع پست»، «مومیایی ۳»، «روبان قرمز»، «آژانس شیشه‌ای» و… کاندیدای دریافت این جایزه بوده است.

چهره‌پردازی بسیاری از فیلم‌های شاخص جشنواره فجر گذشته از جمله «مهمان داریم»، «عصبانی نیستم!»، «خط ویژه»، «چ» و… حاصل تلاش او بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>