سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

«عامو سردار» در انتظار پروانه ساخت/ آغاز پیش‌تولید در بوشهر

naser-onsori

ناصر عنصری برای فیلم سینمایی «عامو سردار» به کارگردانی رضا صافی در انتظار پروانه ساخت است.

ناصر عنصری برای فیلم سینمایی «عامو سردار» به کارگردانی رضا صافی در انتظار پروانه ساخت است.

عنصری تهیه‌کننده این فیلم در رابطه با تازه‌ترین فیلم خود به سوره سینما گفت: تا هفته آینده با مشخص شدن دریافت مجوز ساخت به طور رسمی کارمان را آغاز خواهیم کرد. البته پیش‌تولید را شروع کردیم تا بعد از قطعی شدن پروانه وارد مراحل اجرایی شویم. مراحل فیلمبرداری در بوشهر انجام می‌شود و بازیگران همه از هنرمندان بومی منطقه انتخاب می‌شوند. امیدوارم بتوانیم فیلم را به سی و سومین جشنواره فجر برسانیم اما در صورت کمبود وقت کیفیت فیلم را قربانی این حضور نخواهیم کرد.

وی افزود: برای سرمایه گذاری مذاکراتی با حوزه هنری انجام شده که منتظر پاسخ هستیم اما در صورت عدم توافق با هزینه شخصی فیلم را کلید خواهیم زد. این فیلم از نظر پرداختن به سبک و سیاق زندگی مردمان بوشهر از آثار قبلی کارگردان پیروی می کند اما از نظر داستان موضوعی کاملا نو با درون‌مایه طنز دارد. قهرمان قصه «عامو سردار» نوجوانان هستند و تاریخ بوشهر و چهره برجسته ای چون رئیسعلی دلواری از زبان آنان روایت می‌شود.

«اقلیما» و «یک تکه نان» از جمله فیلم های سینمایی است که به تهیه‌کنندگی ناصر عنصری ساخته شده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>