سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

شکوهی با «نامه باطله» و «عنکبوت» برمی‌گردد/ آغاز فعالیت پس از یک دوره بیماری

hasan-shokoohi

حسن شکوهی که بعد از فیلم «چک» فعالیت سینمایی نداشته، دوباره فعالیتش را از سر می‌گیرد.

حسن شکوهی که بعد از فیلم «چک» فعالیت سینمایی نداشته، دوباره فعالیتش را از سر می‌گیرد.

شکوهی بازیگر و تهیه‌کننده به سوره سینما گفت: بعد از فیلم «چک» ساخته کاظم راست‌گفتار دچار کسالت شدم. مدتی به خاطر جراحی، مجبور به استراحت بودم. به همین خاطر امکان فعالیت نداشتم. اما بهترم و تصمیم دارم برای تلویزیون و سینما دو پروژه را جلوی دوربین ببرم و تهیه شان را خودم به عهده بگیرم. فعلا در حال پیگیری هر دو به طور همزمان هستم.

وی افزود: در فکر آماده‌سازی شرایط برای ساخت یک سریال به نام «عنکبوت» هستم. این مجموعه به کارگردانی عماد اسدی ۲۶ قسمت است و نیاز به زمان دارد تا روال اداری را در سازمان صدا و سیما طی کند. امیدوارم ظرف دو ماه آینده بتوانیم تصویربرداری را آغاز کنیم. خوشبختانه تا الان مدیران خوبی در سازمان وجود داشتند و بعد از این هم مسئولان جدید به خوبی از عهده کار بر می‌آیند. ما وابستگی خاصی به هیچ طیفی نداریم با تغییر مدیران به مشکل بر نمی‌خوریم.

بازیگر «عینک دودی» ادامه داد: یک فیلم سینمایی در برنامه آینده دارم به نام «نامه باطله» که برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام کردم. در صورت مشخص شدن فیلمبرداری را آغاز می کنیم، اما به خاطر کمبود زمان و شکل تولید بعید می‌دانم بتوانیم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم. این اثر در ژانر دفاع مقدس به کارگردانی رضا قهرمانی ساخته می‌شود اما تنها بخش‌هایی از آن به دوران جنگ بر می‌گردد و داستان مربوط به یک رزمنده بازمانده از زمان جنگ است.

حسن شکوهی بازی در فیلم‌های سینمایی «توکیو بدون توقف»، «هر چی تو بخوای»، «دست‌های خالی» را در کارنامه دارد.