سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

مرکز گسترش از تولید فیلمنامه بازیگر قدیمی حمایت نکرد

mahmood-azizi

تولید فیلم سینمایی «عاقبت» به کارگردانی محمود عزیزی هنوز به سرانجام نرسیده است.

تولید فیلم سینمایی «عاقبت» به کارگردانی محمود عزیزی هنوز به سرانجام نرسیده است.

محمود عزیزی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر درباره تولید فیلم سینمایی «عاقبت» که پروانه ساخت آن را دریافت کرده است به سوره سینما گفت: فیلمنامه را برای حمایت به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی داده بودیم که در نهایت پس از مدت‌ها گفتند که این فیلم در اولویت ما نیست. نمی‌توانیم برای تولید سرمایه‌گذاری کنیم که به نظر من مساله ای فارغ از فیلمنامه وجود دارد که چنینی اتفاقی می افتد.

وی در پاسخ به اینکه آیا از تولید این فیلم سینمایی صرف نظر کرده است یا خیر گفت: از تولید که منصرف نشده ام و باید بدنبال تامین سرمایه برای ساخت باشم که هنوز اقدام جدی انجام نداده ام. به احتمال فراوان باید از سرمایه بخش خصوصی استفاده کنیم که بررسی ها و مذاکرات در این زمینه را به زودی آغاز خواهیم کرد.

عزیزی درباره اینکه آیا فیلم را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌رساند گفت: ما که از ابتدا قصد داشتیم همین کار را بکنیم ، منتها دوستان گفتند که در اولویت تولید ما نیست. من منتظرم ببینم چه فیلم‌هایی در اولویت آنها قرار دارد . به هر حال قرار بود که ما شهریور ماه کار را آغاز کنیم و به جشنواره برسیم که نشد و حالا هم زمان کم است.اگر به زودی بتوانیم با تامین سرمایه کار را شروع کنیم، به جشنواره می‌رسیم و در این مسیر هم کار کردن با سرمایه‌گذار خصوصی شرایط ویژه خود را دارد و باید شرایط را سنجید و بهترین گزینه را انتخاب کرد.

محمود عزیزی بازی در مجموعه‌های «نیمه پنهان ماه»، «ستایش» و فیلم سینمایی «لیلی با من است» را در کارنامه خود دارد.