سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

بازی متفاوت کمال‌زاده در سریال فریبرز عرب‌نیا/ سه فیلم آماده نمایش از بازیگر جوان

shahrzad-kamal-zadeh

بازیگر مینی سریال «رنگ شک» از بازی نقشی متفاوت در این مجموعه ابراز رضایت کرد.

بازیگر مینی سریال «رنگ شک» از بازی نقشی متفاوت در این مجموعه ابراز رضایت کرد.

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: سریال مناسبتی «بی‌قرار» به کارگردانی رسول صانعی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان را دارم که دهه آخر ماه صفر در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد. کارهای دیگری هم آماده پخش و اکران هستند که یکی از آنها مینی سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب نیا است که از بازی خودم در این فیلم رضایت دارم و نقش متفاوتی را در آن ایفا کرده ام .

وی ادامه داد: من در سریال «رنگ شک» نقش همسر فریبرز عرب‌نیا را ایفا می کنم و یک فرزند هم داریم که محمدرضا شیرخانلو آن نقش را بازی می‌کند. با توجه به شرایط فیلمنامه و کاراکتری که بر عهده دارم، حس می کنم بازی متفاوتی داشتم و نقش باورپذیر شده است. به نظرم این نقش یکی از بهترین کارهای من است. من تمام انرژی خود را برای اجرای دقیق نقش صرف کردم.

کمال‌زاده افزود: این نقش ویژگی های خاصی دارد و با توجه به فاصله سنی من با فریبرز عرب‌نیا به نظرم باور پذیر شده است. در سینما بازیگرانی بوده اند که در این شرایط مقابل هم قرار گرفته‌اند ، اما نتیجه همه آن تجربه‌ها خوب نبوده و مخاطب نتوانسته آنها را بپذیرد ، ضمن اینکه در این سریال عرب نیا هم کارگردان کار بود و هم بازی می کرد که این فاکتور نیز شرایط را کمی سخت می کرد ، اما من با تمام توان در مقابل دوربین ظاهر شدم .

این بازیگر درباره آثاری که از او به نمایش در نیامده گفت: فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت » به کارگردانی داود بیدل را آماده دارم که برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم مقاومت شدم. همچنین فیلم سینمایی «ذوب شدن پادشاه» به کارگردانی هوتن شاعری و «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت را آماده نمایش دارم .

کمال زاده تا به حال در فیلم سینمایی «آدمکش» ساخته رضا کریمی و تله فیلم‌های «گنج خانه سپید» به کارگردانی شاهد احمدلو ، «کابوس» ساخته سیروس مقدم و همچنین در سریال‌های «دارا و ندار» ، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «قاب‌های خالی» و «راه طولانی» به ایفای نقش پرداخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>