سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۳ در ۹:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب

بازی یک خواننده در فیلم «جت»/ فیلم جدید توحیدپرست در راه تولید

davood-tohid-parast

داوود توحیدپرست کارگردان فیلم سینمایی «جت» گفت: بازنویسی فیلمنامه دو روز پیش به پایان رسید و در حال مذاکره با بازیگران هستیم.

داوود توحیدپرست کارگردان فیلم سینمایی «جت» گفت: بازنویسی فیلمنامه دو روز پیش به پایان رسید و در حال مذاکره با بازیگران هستیم.

توحیدپرست درباره روند تولید تازه‌ترین فیلم خود به سوره سینما گفت: همچنان در مرحله پیش‌تولید هستیم این فیلم با بودجه غیردولتی ساخته می‌شود به همین خاطر بخشی از سرمایه فراهم شده و ما در تلاشیم بتوانیم صددرصد سرمایه را مهیا کرده و فیلمبرداری را آغاز کنیم. قرار بود از اواخر آبان‌ماه «جت» را جلوی دوربین ببریم اما به همین دلیل کمی دیرتر کلید خواهیم زد.

وی افزود: «جت» یک فیلم کاملا شهری است که رابطه دو برادر، سبک و نگاهشان به زندگی را روایت می‌کند. یکی از این دو برادر متاهل و دارای افکار سنتی و دیگری مجرد است و با سبک و سیاقی متفاوت زندگی را می‌بیند. در این فیلم ترکیبی از بازیگران حرفه ای و چهره های تازه وجود دارند و از این بابت همچون فیلم های گذشته سعی در معرفی چهره های تازه دارم چون به نظر من سینما به شدت نیازمند چهره های جدید است.

توحیدپرست گفت: در تلاشیم فیلم را به سی و سومین جشنواره فجر برسانیم و در صورت تامین هزینه سرعت کار را بالاتر خواهیم برد. همچنین یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای این فیلم دارم حضور یکی از خوانندگان خوب کشورمان در فیلم است. البته این به معنای ایفای نقش خود به عنوان خواننده نیست بلکه جدا از فعالیتش در فیلم سینمایی «جت» به عنوان بازیگر ایفای نقش خواهد کرد.

داوود توحیدپرست فیلم‌های «شیرین قناری بود»، «نامزد آمریکایی من» و «معصوم» را در کارنامه فیلمسازی خود دارد.