سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

طلبکاری ۷۰ میلیون تومانی یک بازیگر از تلویزیون/ فیاضی و دو کتاب آماده انتشار

reza-fayyazi

بازیگر مجموعه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی ماهها است منتظر دریافت دستمزدش است.

بازیگر مجموعه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی ماهها است منتظر دریافت دستمزدش است.

رضا فیاضی در رابطه با فعالیت‌های اخیرش به سوره سینما گفت: مدتی است فعالیت جدی در تلویزیون ندارم. چند ماه است بابت فعالیتم دستمزدی دریافت نکرده‌ام. شکایت هم عملا راه به جایی نمی‌برد. برای بازی در سریال «معمای شاه» چک هفتاد میلیون تومانی گرفتم که هنوز نقد نشده و پیگیری هم سودی نداشت. این شرایط مدتی مرا از کار بازیگری دور کرد، اما خوشبختانه در حوزه ادبیات همچنان فعال هستم.

وی گفت: تا زمانی که شرایط اقتصادی کشور سامان نیابد صدا و سیما هیچ تغییری نخواهد کرد. چرا که در درجه اول سیاست اقتصادی است که می‌تواند بر عملکرد سازمان تاثیر بگذارد و باتزریق پول محتوای برنامه‌ها را غنی تر کند. زمانی تلویزیون تولید کننده برنامه های ارزشمند و پر محتوا بود، اما امروز بخش اعظم زمان صرف تبلیغ چای و برنج می‌شود و به برنامه های تولیدی هم نفوذ کرده است.

بازیگر مجموعه «امیر کبیر» افزود: البته امروز برنامه ای در فرهنگسرای معرفت به همت «رادیو هفت» برگزار می‌شود در این نشست کسانی که کتاب چاپ کرده و با این برنامه تلویزیونی همکاری دارند قصه می‌خوانند. علاوه بر این اخیرا دو رومان نوشتم یکی به نام «درد دل با ملوس» این رمان قصه دختر و پسری است که از زمان مدرسه با هم دوست می‌شوند و هرکدام شرایط خوبی دارند اما تصمیم می گیرند هیچوقت ازدواج نکنند. با اطلاعاتی که کتاب از تجربیات تلخ گذشته هر یک می‌دهد می توان دلیل این هم قسم شدن را درک کرد.

فیاضی گفت: کتاب دیگر که درحال بازبینی نهایی است موقتا «پرسه در پاریس» نام دارد. در زمینه تئاتر هم نوشته ای به نام «لیر ناشا» دارم که بر اساس یکی از نمایشنامه های شکسپیر نوشته شده است. این نمایشنامه چندسال در جشنواره دانشجویی خوانده شد و مورد استقبال قرار گرفت. به زودی این متن بازنویسی شده و با تغییر و تصحیح در دیالوگ ها با هادی مرزبان به زودی آن را روی صحنه خواهیم برد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>