سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

عوامل «شیار ۱۴۳» با مردم خرمشهر فیلم می‌بینند/ تجلیل از چهار مادر شهید

shiar-143

اکران مردمی فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار در خرمشهر برگزار می‌شود.

اکران مردمی فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار در خرمشهر برگزار می‌شود.

سوره سینما- اکران مردمی فیلم «شیار ۱۴۳» با حضور عوامل این فیلم سینمایی روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه با تجلیل از چهار مادر شهید در تالار خلیج فارس خرمشهر برگزار می‌شود. به گزارش ستاد خبری فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳»، نخستین نشست عوامل این فیلم سینمایی در شهرستان ها با مردم خرمشهر روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار می شود.

گروه تولید این فیلم سینمایی روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه به گلزار شهدای آبادان می روند و پس از آن فیلم سینمایی«شیار ۱۴۳» ساعت ۱۸ در تالار خلیج فارس نمایش داده می‌شود. پس از نمایش فیلم «شیار ۱۴۳» نشست دوستانه ای بین عوامل تولید و مخاطبان حاضر در تالار خلیج فارس خرمشهر برگزار می شود و نرگس آبیار کارگردان، محمد حسین قاسمی تهیه‌کننده و گلاره عباسی بازیگر به پرسش‌های حضار پاسخ می‌دهند.

در پایان مراسم نرگس آبیار به همراه سایر عوامل از چهار مادر خرمشهری و آبادانی که فرزندان خود را در جنگ تحمیلی از دست داده‌اند، تجلیل می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>