سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۳ در ۹:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

«از نفس افتاده» و «شکاف» راهی جشنواره فیلم فجر می‌شوند

shekaf

فیلم‌های سینمایی «از نفس افتاده» و «شکاف» در سی و سومین جشنواره فجر روی پرده می‌روند.

فیلم‌های سینمایی «از نفس افتاده» و «شکاف» در سی و سومین جشنواره فجر روی پرده می‌روند.

منیژه حکمت تهیه‌کننده این دو فیلم به سوره سینما گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه جدیدم را شروع کردم که از ۸ سال پیش تحقیقات آن آغاز شده بود. این فیلمنامه در حال حاضر مشغول کار کردن روی قصه فیلمنامه جدیدم هستم، اما هنوز نامی برایش در نظر نگرفته‌ام. علاوه بر این فیلمنامه «بر باد رفته» توسط امیرمهدی ژوله مراحل پایانی نگارش را می‌گذراند و دو ماه دیگر برای دریافت پروانه ساخت آماده می‌شود.

وی افزود: امسال با دو فیلم سینمایی «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدزاده و «از نفس افتاده» داریوش غذبانی در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت. فیلمبرداری فیلم اول به پایان رسیده و مراحل نهایی تولید را سپری می‌کند. فیلم دوم دو هفته پیش مرحله پیش‌تولید را آغاز کرد. «از نفس افتاده» به قلم فرهاد توحیدی نوشته شده و درام قوی و جذابی دارد. این فیلم موضوعی را مطرح می‌کند که نیاز جامعه امروز است.

مهدی هاشمی و پگاه آهنگرانی بازیگران فیلم سینمایی «از نفس افتاده» هستند. منیژه حکمت پس از پایان ماه صفر جشن پرفروشترین فیلم سینمای ایران و موفقیت «شهر موشها ۲» در اکران عمومی را برگزار می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>