سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آذر ۱۳۹۳ در ۸:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

عسگرپور «نفس گرم» را در ۳۰ قسمت می‌نویسد/ تولید قریب‌الوقوع مجموعه

asgar-poor

مجموعه «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور به زودی و با آماده شدن فیلمنامه کلید می‌خورد.

مجموعه «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور به زودی و با آماده شدن فیلمنامه کلید می‌خورد.

محمد مهدی عسگرپور کارگردان سینما و تلویزیون درباره مراحل نگارش فیلمنامه «نفس گرم» به سوره سینما گفت: در حال نگارش هستم و فکر می‌کنم ظرف روزهای آینده خلاصه فیلمنامه  کامل و برای ۳۰ قسمت تمام می‌شود. البته شاید یک مقدار بیشتر از ۳۰ قسمت بشود و به محض اینکه مشخص بشود برای کدام شبکه یا کدام مناسبت و مقطع زمانی تولید می‌شود، من هم سرعت نگارش را با آن متناسب خواهم کرد، حتی اگر جریان تولید به زودی هم نباشد ، من بدلیل تعهد نگارشی که به آقای رضوی دارم، نگارش این اثر را تمام خواهم کرد، اما حسم می‌گوید که به زودی شروع خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره شرایط موجود برای تولید این سریال گفت: به نظرم یکباره مهیا خواهد شد ، به دلیل تغییر ریاست در تلویزیون هم این جریان طولانی تر شد، اما چون من سالها در تلویزیون مدیریت کردم و هم سریال ساختم. فکر می‌کنم یکدفعه این اتفاق می افتد و بعید نیست زمانی که شما دارید فکر می کنید که تولید این طرح مثلا تا شش ماه دیگر طول می‌کشد، هفته آینده خبر بدهند که کار را شروع بکنید .بنابراین حس می کنم که بزودی این کار را شروع خواهیم کرد.

عسگرپور که پیش از این کارگردانی سریال‌های «شیدایی» ، «جراحت» و «گل‌های گرمسیری» را در کارنامه دارد، در سریال جدید « نفس گرم» به دنبال زمینه کارهای پیشین مضامین اجتماعی را در داستان دنبال می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>