سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۳ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» در شبکه نمایش خانگی/ نسخه خانگی «خسته نباشید!» در راه است

fereshteh-khaste

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» محصول حوزه هنری به شبکه نمایش خانگی آمد.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» محصول حوزه هنری به شبکه نمایش خانگی آمد.

سعید خندق‌آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره به سوره سینما گفت:دیروز سه شنبه ۴ آذرماه توزیع «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در شهرستان توزیع شد و امروز چهارشنبه ۵ آذرماه فیلم در تهران توزیع شده است. تیراژ این نسخه خانگی ۲۵۰۰۰۰ عدد است. با توجه به حال و هوای خانوادگی و آرام «فرشته‌ها»، پیش‌بینی می‌شود فیلم در نمایش خانگی و در جذب خانواده‌ها موفق باشد.

وی ادامه داد: برنامه بعدی عرضه «خسته نباشید!» ساخته افشین هاشمی و محسن قرایی در شبکه نمایش خانگی است. این فیلم که بسیار مورد توجه منتقدان و کارشناسان سینما، قرار گرفته اواسط آذرماه وارد بازار می‌شود. قسمت ۸ انیمیشن «شکرستان» هم نیمه آذرماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. با توجه به فضای متفاوتی که «خسته نباشید!» دارد مطمئنم این فیلم را جوانان و خانواده‌ها دوست خواهند داشت.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی داستان زوجی است که صاحب سه قلو می‌شوند. جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا و … بازیگران این فیلم هستند. منوچهر محمدی تهیه‌کننده این فیلم است. «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری است. غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری، رویا افشار و … در این فیلم بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>