سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

«ماموریت تهران» منتظر عطاران/ آغاز فیلم شهبازی در سال ۹۴

reza-attaran

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماموریت تهران» با پایان بازی رضا عطاران در «نهنگ عنبر» آغاز می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماموریت تهران» با پایان بازی رضا عطاران در «نهنگ عنبر» آغاز می‌شود.

مسعود ردایی تهیه‌کننده «ماموریت تهران» درباره تازه ترین کار خود به سوره سینما گفت: پیش‌تولید فیلم سینمایی «ماموریت تهران» به کارگردانی مهدی مظلومی، آغاز شده اما شروع فیلمبرداری تا دو هفته دیگر که عطاران مشغول بازی در فیلم سامان مقدم است، امکان پذیر نیست. او این روزها به عنوان داور یک جشنواره فیلم در ترکیه به سر می‌برد. اگرچه برای حضور در جشنواره فجر ثبت نام کردیم اما حضورمان احتمالی است و اگر بتوانیم با زمان فشرده کار را می‌رسانیم.

وی افزود: فیلم «پارانویا» به کارگردانی پرویز شهبازی هم دی ماه برای کسب پروانه ساخت به شورای صنفی پروانه ساخت ارائه می شود. از اواخر اسفند تا نیمه های فروردین پیش‌تولید را انجام می‌دهیم و اردیبهشت‌ماه سال آینده فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد. این فیلم پربازیگر در تهران جلوی دوربین می‌رود و اگرچه بازیگران از بین چهره‌های شناخته شده هستند اما بازیگران جدید هم در فیلم حضور دارند.

ردایی همچنین دررابطه با فعالیت‌های تلویزیونی‌اش گفت: از اوایل شهریورماه سریال «چمران» به کارگردانی جلیل سامان وارد مرحله پیش‌تولید شد و هنوز هم ادامه دارد. خوشبختانه با همکاری سیمافیلم و سازمان صدا و سیما روند کار به خوبی پیش می‌رود و سال آینده تولید را آغاز می کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>