سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۳ در ۲:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «شیار ۱۴۳» در بندرلنگه

shiar-143

در ادامه اکران فیلم «شیار ۱۴۳» در شهرهای بدون سینما، بندر لنگه میزبان این فیلم دفاع مقدسی است.

در ادامه اکران فیلم «شیار ۱۴۳» در شهرهای بدون سینما، بندر  لنگه میزبان این فیلم دفاع مقدسی است.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳»، طبق آمار به دست آمده از سوی نمایندگان اکران این فیلم سینمایی در شهرستان ها شهر مشهد همچنان بیشترین آمار فروش را دارد و آمار تماشاگران در کرمان بالا رفته و شهرهای قم و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار فروش را در رتبه‌های بعدی دارند. آهنگ فروش فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در شهرستان ها صعودی است و با آغاز تبلیغات محیطی در شهرستان ها فروش بهتری نسبت به گذشته ایجاد شده است.

همچینین در ادامه اکران فیلم «شیار ۱۴۳» در شهرهای بدون سینما، پس از شهر خمین، بندر لنگه میزبان این فیلم دفاع مقدسی خواهد بود و قرار است پس از آن «شیار ۱۴۳» در جزیره‌های قشم، ابوموسی، خارک و برخی از مناطق استان‌های خراسان شمالی، مرکزی و مازندران نیز نمایش داده شود. فیلم «شیار ۱۴۳» اثر تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بوده است. در این فیلم سینمایی مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یدالله شادمانی، سامان صفاری، زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو بازی کرده اند.

فیلم «شیار ۱۴۳» اثر تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر است. آمار فروش این فیلم سینمایی در سینماهای کشور بیش از ۸۸۰ میلیون تومان در طی ۱۶ روز است. مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری، زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

این فیلم داستان بانویی با نام الفت است که فرزندش به جبهه رفته و او سال‌هاست چشم به راه اوست تا اینکه این چشم به راهی با خبری به پایان می رسد…


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>