سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۳ در ۸:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب

انصراف اردکانی از کارگردانی «بهشت از جنوب شرقی»/ «سرچشمه عشق» در انتظار تایید مسئولان تلویزیون

javad-ardakani

جواد اردکانی به دلیل اختلاف با تهیه‌کننده از تولید یک فیلم سینمایی انصراف داد.

جواد اردکانی به دلیل اختلاف با تهیه‌کننده از تولید یک فیلم سینمایی انصراف داد.

اردکانی کارگردان سینما و تلویزیون درباره تولید فیلمنامه «بهشت از جنوب شرقی» به سوره سینما گفت: قرار بود این فیلمنامه را به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری کارگردانی کنم که به دلیل وجود برخی اختلاف نظرها بین من و تهیه کننده ترجیح دادم که از این کار انصراف بدهم و فیلمنامه را که خودم نوشته بودم برای تولید در اختیار تهیه کننده گذاشتم تا با همکاری کارگردان دیگری دست به تولید بزنند.

وی ادامه داد: دیدگاه ما در مورد ساخت این فیلم همخوان نبود، فیلمنامه را به آنها واگذار کردم و به احتمال فراوان بازنویسی و تغییراتی در من انجام می‌شود. من درخواست کردم نسخه نهایی بازنویسی شده را ببینم و سپس برای تولید اقدام شود.

اردکانی در مورد سریالی که قرار بود کارگردانی کند، گفت: قرار بود سریالی به نام «سرچشمه عشق» به تهیه‌کنندگی سید احمد کاشانچی را کارگردانی کنم که فیلمنامه آن متعلق به شخص دیگری بود. داستان مربوط به جریان انقلاب اسلامی می‌شد و در اصل کار برای ایام دهه فجر تولید در نظر گرفته شده است، اما به دلیل مسائلی که پس از پیگیری تهیه‌کننده پیش آمد در حال حاضر تلویزیون اجازه تولید این مجموعه را نداده است.

وی درباره زمان احتمالی تولید این مجموعه گفت: این سریال مربوط به دهه فجر می شد و فکر می کنم برای شبکه قرآن در نظر گرفته شده بود. از آنجایی که زمان زیادی تا ایام دهه فجر امسال نمانده است و کار از لحاظ تولید سنگین است، قطعا به دهه فجر امسال نمی‌رسد. من هم چون با تهیه کننده قرار دارم منتظر هستم تا تکلیف این مجموعه تلویزیونی مشخص شود.

فیلمنامه «بهشت از جنوب شرقی» درباره موضوع و شرایط اجتماعی سیستان و بلوچستان است و نگاهی به وقایع امنیتی و تهدیداتی که در بین جامعه وجود دارد می‌اندازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>