سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

مراحل فنی «ستاره شرق» تمام شد/ احتمال پخش در سالروز شهادت امام رضا (ع)

setareh-shargh

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» به کارگردانی علی غفاری آماده تحویل به تلویزیون شد.

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» به کارگردانی علی غفاری آماده تحویل به تلویزیون شد.

علی غفاری کارگردان سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: مراحل فنی فیلم تاریخی «ستاره شرق» به پایان رسیده و آماده تحویل برای پخش از تلویزیون است که به احتمال فراوان همزمان با شهادت امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود. البته بحث پخش از عهده ما خارج است و باید منتظر باشیم و ببینیم که چه زمانی این فیلم تاریخی از تلویزیون پخش می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه فیلمی را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده نکرده گفت: در سال ۹۳ درگیر ساخت این فیلم تاریخی بودم و کار دیگری انجام ندادم و پروژه دیگری را کار خواهیم کرد که در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات هستیم تا پس از سفری که خواهم داشت بحث جدی تر تولید را دنبال کنیم و سپس اطلاعات دقیق تری را در مورد این پروژه ارائه خواهیم داد.

این فیلم که تهیه کنندگی آن را علی لدنی بر عهده دارد، درباره فضل ابن شاذان یکی از فقهای تاریخ اسلام و از یاران امام رضا (ع) است که از زمان آن بزرگوار تا دوران امام حسن عسگری (ع) می‌زیسته و با خلفای آن دوران درگیر بوده تا در نهایت از روی دشمنی به وی افترا می‌زنند. در این فیلم تلویزیونی محمود پاک‌نیت، انوشیروان ارجمند، افشین نخعی، کاوه خداشناس و … بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>