سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

برنده سیمرغ بلورین در «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها»

masie-baraye-keyab-soozi

بابک حمیدیان که برای حضور در سه نقش سیمرغ بلورین بهترین بازیگری نقش مکمل مرد را دریافت کرد به «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست.

بابک حمیدیان که برای حضور در سه نقش سیمرغ بلورین بهترین بازیگری نقش مکمل مرد را دریافت کرد به «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر، بابک حمیدیان که سال گذشته در نقش شهید اصغر وصالی در فیلم چ و ابن زیاد و یزید در فیلم رستاخیز در سال گذشته درخشید به جمع اجراگران «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» رخدادی از علی اتحاد پیوست. پیش از این هانیه توسلی، مهدی احمدی، نیکو ترخانی و وحید رهبانی از اجراگران این پروژه معرفی شده بودند.

حمیدیان که بازیگری را از سال ۱۳۸۲ در فیلم قدمگاه شروع کرده بود در فیلم‌هایی چون «طبل بزرگ زیر پای چپ»، «ریسمان باز»، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، «بغض»، «چ» و «رستاخیز» درخشش خوبی داشت و در جشنواره فیلم فجر سال جاری یکی از پرکارترین بازیگرها به شمار می‌رود.

«مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به تهیه‌کنندگی مجید رحیمی جعفری از ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن‌ماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد. گفتنی است مجری طرح این پروژه را گروه نمایش آکادمی هنر برعهده دارد که دومین همکاری بابک حمیدیان با آن بعد از نمایش «ویتسک» به شمار می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این پروژه می‌توانند از ۲۰ آذر به سایت تیوال رجوع کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>