سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۳۹۱ در ۸:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
نقی‌زاده در گفتگو با سوره سینما:

قرار نیست‌ پای ثابت فیلم‌های حاتمی‌کیا باشم

قرار نیست‌ پای ثابت فیلم‌های حاتمی‌کیا باشم

بازیگر فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» تاکید کرد رابطه و رفاقت در انتخاب بازیگر آثار ابراهیم حاتمی‌کیا نقش ندارد.

بازیگر فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» تاکید کرد رابطه و رفاقت در انتخاب بازیگر آثار ابراهیم حاتمی‌کیا نقش ندارد.

اصغر نقی‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون، که طی سال‌های فعالیت خود بیشترین همکاری را با ابراهیم حاتمی‌کیا داشته است درباره فعالیت جدیدش و غیبت در فیلم سینمایی «چ» به خبرنگار سوره سینما گفت: رفاقت من با ابراهیم حاتمی‌کیا بسیار عمیق است. ارتباط خانوادگی با هم داریم. اما از آنجا که حاتمی‌کیا قبل از شروع فیلمبرداری فیلمش را کاملا در ذهن می‌بیند و می‌سازد گمان نمی‌کنم رفاقت و دوستی را در انتخاب بازیگر دخیل کند.

بازیگر «خاکستر سبز» ادامه داد: من بعد از «آژانس شیشه‌ای» تا سال ۸۹ که حاتمی‌کیا «گزارش یک جشن» را ساخت با او همکاری نداشتم، اما رفاقتمان سرجایش بود. قرار نیست که همیشه پای ثابت آثار حاتمی‌کیا باشم.

وی گفت: برای نقش من در «گزارش یک جشن» با آقای خمسه و چند نفر دیگر صحبت شده بود تا اینکه من یکی از گزینه‌ها برای بازی در این فیلم شدم. آن زمان من مشغول بازی در سریال «وضعیت سفید» بودم، پس از آن به «گزارش یک جشن » ملحق شدم.

اصغر نقی‌زاده ادامه داد: برای فیلم «چ» با من صحبتی نشد اما اگر کاراکتری بود که به من می‌خورد حتما حاتمی‌کیا به من فکر می‌کرد. بازیگر مثل عروس است که باید در خانه بنشیند تا به دنبالش بیایند. این روزها بیکارم و پیشنهادی هم ندارم ، شاید دلیل این باشد که ساخت آثار دفاع مقدسی کم شده و فکر می‌کنند ما فقط مال همان زمان و کارها هستیم. با حقوقی که از آموزش و پرورش می‌گیرم زندگی‌ام را می‌گذرانم.

اصغر نقی زاده بازی در فیلم‌های سینمایی «مهاجر»،«آژانس شیشه‌ای» ،«ازکرخه تاراین»،«خاکسترسبز»، «وصل نیکان»‌، «مردی از جنس بلور»، «گزارش یک جشن»‌، «دست‌های خالی» و «سلام برفرشتگان» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>