سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۳۹۳ در ۴:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز اکران «تراژدی» در ۶ کلان شهر کشور

terajedy1

فیلم سینمایی «تراژدی» از امروز درشهرهای سنندج، کرمانشاه، یزد، و رشت بر پرده سینماها رفت.

فیلم سینمایی «تراژدی» از امروز درشهرهای سنندج، کرمانشاه، یزد، و رشت بر پرده سینماها رفت.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی فیلم ، «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی در ۲۳ سینما و پردیس سینمایی پایتخت در هفته دوم اکران قراردارد و به خاطر استقبال خوب مخاطبان بلیط های فروش فوق العاده سینماها را به خود اختصاص داده است. اکران «تراژدی» در حالی در ۶ استان کشور آغاز شده است که تا چند روز دیگر تراژدی در شهرستان های دیگر بر پرده سینماها خواهد بود.

مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویانونهالی، حسین یاری، پانته آ بهرام ،پیام دهکردی، پژمان هادوی، عنایت شفیعی، اکبرمعززی، امید روحانی، سیاوش درخشی، حسن دادخواه، محمد کتیرایی ، همایون قربانی، محمد غفاری و …به کارگردانی آزیتا موگویی بازیگران این فیلم به تهیه کنندگی محمد حسن نجم هستند که پخش این فیلم را نیز رسانه فیلمسازان مولد برعهده دارد.

terajedy2

تراژدی از داستان زندگی قاسم می گوید. مردی که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد ،حبیب نگران، زینب مردد و موسی سرگردان و پژمان بی‌خبر از همه است،اما اتفاق عجیبی در پیش است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>