سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۳ در ۸:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

با انصراف عطاران تهیه کننده هم منصرف شد/ «ماموریت تهران» فعلا ساخته نمی‌شود

hasan-dadkhah

رضا عطاران که پیش از این از انصرافش در فیلم سینمایی «ماموریت تهران» خبر داده بود باعث شد یکی از تهیه کنندگان هم از تولید منصرف شود.

رضا عطاران که پیش از این از انصرافش در فیلم سینمایی «ماموریت تهران» خبر داده بود باعث شد یکی از تهیه کنندگان هم از تولید منصرف شود.

حسن دادخواه در اینباره به سوره سینما گفت: «ماموریت تهران» چندی پیش به نام من و مسعود ردایی پروانه ساخت گرفت . این فیلم سینمایی قرار شد در صورتی کلید بخورد که رضا عطاران به عنوان یکی از نقش های اصلی حضور داشته باشد. هفته پیش او درحالی استفای خود را دررسانه ها اعلام کرد که هم قرارداد بسته و هم پیش پرداختش را دریافت کرده بود.

وی افزود: با ابراز بی میلی عطاران از حضورش در این پروژه چاره ای جز انصراف نمی بینم.متاسفانه «ماموریت تهران» در شرایط نامتعارفی قرار گرفته است و سازندگان آن باید برای پروانه ساخت مجدد اقدام کنند. تنها بازیگری که حضور قطعی داشت رضا عطاران بود و تصمیم داشتیم با سایر دوستان هم برای ایفای نقش های دیگر مذاکره کنیم که این اتفاق نخواهد افتاد.

حسن دادخواه این روزها فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» را برپرده سینما دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>