سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۳ در ۹:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

پوستر فیلم سینمایی «ملبورن» رونمایی شد/ آغاز نمایش در سینماها از سوم دی ماه

melborn

پوستر فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی در آستانه اکران عمومی این اثر رونمایی شد.

پوستر فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی در آستانه اکران عمومی این اثر رونمایی شد.

سوره سینما- فیلم سینمایی «ملبورن» منتخب چهار جشنواره الف از چهار قاره دنیا از سوم دی ماه در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی می‌شود. پوستر این فیلم توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی شده و در آستانه اکران عمومی این اثر رونمایی شده است.

«ملبورن» تا کنون در جشنواره های متعدد خارجی حضور داشته و توانسته جوایزی را از ان خود کند که از میان آنها می توان به جایزه بهترین فیلمنامه از رقابت های سینمایی اسیا پاسیفیک، بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی فیلم گیخون، بهترین فیلمنامه و تقدیر ویژه بهترین فیلمبرداری از جشنواره استکلهم، بهترین فیلم از جشنواره بین المللی قاهره و … اشاره کرد.

همچنین این فیلم در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش در آمد و توانست نامزد بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو این رویداد شود. همچنین اولین ساخته نیما جاویدی در این جشنواره با اسقتبال مخاطبین و منتقدین روبرو شد. در «ملبورن» پیمام معادی، نگار جواهریان، مانی حقیقی، شیرین یزدان بخش، الهام کردا، روشنک گرامی، علیرضا استادی، ویدا جوان و…. به ایفای نقش می پردازند.

melborn-poster

عوامل «ملبورن» عبارتند از نویسنده و کارگردان:نیما جاویدی، مشاور کارگردان:کیانوش عیاری، مدیر فیلمبرداری:هومن بهمنش، طراح گریم:سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس:کیوان مقدم، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صدابردار:وحید مقدسی، طراحی و ترکیب صدا:ایرج شهرزادی، موسیقی:حامد ثابت، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی:علی مردانه، عکاس:مهدی دلخواسته، مدیر تولید:حسین بشگرد و تهیه‌کننده:جواد نوروزبیگی.

این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری قاب آسمان و پخش آن برعهده رسانه فیلمسازان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>