سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

سریال «شکوه یک زندگی» در انتظار تصمیم مدیران جدید

dariush-yari

تولید مجموعه «شکوه یک زندگی» به کارگردانی داریوش یاری به همکاری سازمان صدا و سیما وابسته است.

تولید مجموعه «شکوه یک زندگی» به کارگردانی داریوش یاری به همکاری سازمان صدا و سیما وابسته است.

داریوش یاری کارگردان سینما و تلویزیون درباره تولید سریال تلویزیونی «شکوه یک زندگی» به سوره سینما گفت : من هنوز قرار داد قطعی برای کارگردانی این مجموعه ندارم و نه هنوز تکلیف تولید این مجموعه مشخص است و باید منتظر باشیم تا شرایط برای این کار فراهم شود. ما درگیر مراحل فنی فیلم مستند «کربلا ، جغرافیای یک تاریخ» هستیم و به زودی این مستند آماده می‌شود.

وی در ادامه درباره نتیجه فعلی تولید سریال «شکوه یک زندگی» به نویسندگی شعله شریعتی گفت: با تهیه‌کننده در ارتباط هستیم و صحبت می‌کنیم ، اما با توجه به اینکه مدیران جدید سازمان صدا و سیما به تازگی کار خود را شروع کرده اند. طبیعی است که باید منتظر تصمیم آنها باشیم، چون این کار در این تغییر و تحولات امکان دارد مورد پسند و تایید نباشد و به نتیجه نرسد ، اما به نظر خودم فیلمنامه خوبی شده و قابلیت بالایی برای کار دارد.

یاری درباره اخباری که مبنی بر ورود کار به مرحله پیش‌تولید منتشر شده بود گفت: چنین خبری صحت ندارد و هنوز این اتفاق نیفتاده، چون ما فیلمنامه کامل نداریم و هشت قسمت ابتدایی این مجموعه ۱۳ قسمتی به نگارش درآمده و هنوز بطور کامل به پایان نرسیده است. کماکان منتظر تایید مسئولان هستیم. از طرفی فیلمنامه در حال تکمیل است. در صورت ایجاد شرایط مناسب همکاری کار را آغاز کنیم.

سریال «شکوه یک زندگی» به تهیه کنندگی امیرعباس کنی و سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو قرار بود در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای ایام دهه فجر تولید شود و قصه آن از زمان شهادت اسماعیل یعقوبی در حدود سال ۱۳۶۱ آغاز می‌شود و طی آن صحنه‌هایی مربوط به دوران قبل و بعد از انقلاب و همچنین دفاع مقدس به تصویر کشیده می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>