سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ دی ۱۳۹۳ در ۱:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

حضور مقامات افغان در سینما سپیده/ استقبال تماشاگران از «چند متر مکعب عشق»

Chand Metre Mokaab Eshgh (3)

به خاطر استقبال قابل توجه تماشاگران از فیلم «چند متر مکعب عشق» این فیلم به سالن اصلی سینما سپیده منتقل شد.

به خاطر استقبال قابل توجه تماشاگران از فیلم «چند متر مکعب عشق» این فیلم به سالن اصلی سینما سپیده منتقل شد.

حسین کشاری به سوره سینما گفت: با اینکه ۹ روز از اکران فیلم سینمایی «چندمترمکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی می‌گذرد اما استقبال از این فیلم به حدی بود که تصمیم گرفتیم فیلم را از سالن دو به سالن اصلی سینما منتقل کنیم. پیش از این در سالن اصلی فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» روی پرده بود اما در این ۹ روز نسبت به فیلم دوم فروش قابل توجهی نداشت. اگرچه استقبال از این فیلم در اکثر سینماهای تهران رخ داده اما سینما سپیده با توجه به نیم بها بودن بلیت فروش بالاتری داشته است.

وی افزود: به طور مثال شنبه شب پردیس سینمایی کوروش که قیمت بلیت‌هایش تمام بهاست ۵۵۰ هزار تومان فروش داشت. در حالی که ما با ارائه بلیت نیم بها حدود ۷۰۰ هزارتومان بلیت فروختیم و آخر هفته هر شب بالای یک میلیون تومان فروش داریم. با توجه به افزایش مخاطبان در روزهای آتی فروش بالاتری را شاهد هستیم. یکی از اتفاقات جالب توجهی که درباره این فیلم رخ داد حضور مقامات از سفارت افغانستان در این سینما بود که فیلم را دوست داشتند و بسیار هم تشکر کردند که چنین موقعیتی برای نمایش فیلم ایجاد شده است.

کشاری همچنین با بیان اینکه سینما سپیده جزو سینماهای حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر است افزود: مسئولان خانه سینما بسیار پیگیر بودند که این سینما سپیده در اختیار آنان قرار بگیرد، ما هم موافقت کردیم و تا زمان آغاز جشنواره فیلم فجر تغییراتی در نما و سالن‌ها داریم به امید اینکه مردم از شرایط اکران و حضورشان در این سینما راضی‌تر باشند. از جمله برنامه‌هایی که مد نظر داریم تغییر روکش صندلی‌ها، شستشوی نمای بیرونی سینما و راه اندازی نورپردازی‌های جدید است.