سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۸:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب
اسعدیان:

موضوع انسانی «بوسیدن روی ماه» برای مخاطب جذاب است

موضوع انسانی «بوسیدن روی ماه» برای مخاطب جذاب است

کارگردان فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» موضوع انسانی و جهان‌شمول این اثر را عامل ارتباط مخاطب غربی با فیلم دانست.

کارگردان فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» موضوع انسانی و جهان‌شمول این اثر را عامل ارتباط مخاطب غربی با فیلم دانست.

همایون اسعدیان به خبرنگار سوره سینما گفت: امیدوارم «بوسیدن روی ماه» در جشنواره ونکوور با استقبال خوبی مواجه شود، من دو سال پیش با فیلم «طلا و مس» در این جشنواره حضور داشتم، «طلا و مس» با استقبال مناسب ایرانیان مقیم کانادا و منتقدان آن کشور مواجه شد.

وی افزود: با توجه به مشابهت موضوعی و انسانی دو فیلم فکر می‌کنم که مخاطبان آن جشنواره با فیلم «بوسیدن روی ماه» ارتباط خوبی برقرار کنند، در واقع بهتر است بگویم امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

کارگردان مجموعه «راه بی‌پایان» گفت: «بوسیدن روی ماه» پیشتر در بازار جشنواره کن نمایش داشت، در آن نمایش بازخورد مناسبی از مخاطبان گرفتیم، جالب اینجاست که واکنش‌ها تفاوت چندانی با مخاطبان ایرانی نداشت. این موضوع در مورد فیلم «طلا و مس» هم صدق می‌کند.

اسعدیان در پایان گفت: از نظر داستانی فیلم روایت ایثار و از خودگذشتگی و بحث عشق مادر به فرزند است، این موضوعات جهان‌شمول است. این مفاهیم در تمام نقاط جهان وجود دارد و مخاطبان این موضوعات را درک کرده و با آن ارتباط بر قرار می‌کنند، از این نظر فکر می‌کنم در ونکوور اکرانی موفق داشته باشیم.

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی داستان دو مادر شهید است که انتظار بازگشت فرزندانشان را دارند. شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، صابر ابر، مسعود رایگان، شیدا خلیق، محمد کارت و … بازیگران این فیلم هستند که سازمان توسعه سینمایی سوره پخش داخلی و بین‌المللی آن را برعهده دارد. «بوسیدن روی ماه» ششم تا بیست و یکم مهرماه مهمان جشنواره فیلم ونکوور کانادا است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>