سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ دی ۱۳۹۳ در ۹:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

حمایت حوزه هنری از هنر انقلاب/ فیلمسازان با دشمن همسو نباشند

momeni

رییس حوزه هنری از فیلمسازان جوان خواست در رویکرد انتقادی به مسایل مراقب باشند همان رویکردی که دشمنان دارند، نداشته باشند.

رییس حوزه هنری از فیلمسازان جوان خواست در رویکرد انتقادی به مسایل مراقب باشند همان رویکردی که دشمنان دارند، نداشته باشند.

سوره سینما- مهر نوشت: محسن مومنی‌شریف درباره اهمیت جشنواره فیلم عمار و فیلمسازان این جشنواره گفت: من فرصت کمی داشتم و تنها توانستم بعضی از آثار را ببینم اما نکته مهم در این جشنواره این است که نسل جوان در آن جرات و شجاعت پیدا کرده که در حیطه موضوعات مختلف انقلاب اسلامی دست به تولید بزند و وارد چنین فضاهایی شود.

وی ادامه داد: جشنواره باید در ادامه جرات دادن به این فیلمسازان جوان جهت دهی هم داشته باشد. به طور مثال جشنواره عمار باید آثار انتقادی را جهت دهی و مدیریت کند چون انتقاد فیلمسازان ما باید با انتقاد دشمن از ما متفاوت باشد. هنرمندان بزرگ ما در جایی پایشان می‌لرزد که این خط و مرز به هم ریخته است.

رییس حوزه هنری بیان کرد: زمانی که این مرز مشخص نباشد و ما حرف دشمن را بزنیم اتفاقی بوجود می آید که در سال ۸۸ رخ داد.

مومنی شریف در پایان با اشاره به چند مستندی که از حوزه هنری به این جشنواره ارایه شده است و تعامل این نهاد با جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: حوزه هنری از همه هنرمندان و جریان هایی که در حوزه انقلاب اسلامی فعالیت دارند حمایت می کند و این حمایت ها لزوما مادی نیست بلکه کمک ما در حوزه تولیدات آثار است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>