سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۰:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب
شهبازی در برج میلاد:

با افتخار در نشست رسانه‌ای شرکت کردم

Darband_005

کارگردان فیلم سینمایی «دربند» تاکید کرد حضورش در نشست رسانه ای باعث افتخار او است و به این دلیل منتی بر نمایندگان رسانه‌ها ندارد.

کارگردان فیلم سینمایی «دربند» تاکید کرد حضورش در نشست رسانه ای باعث افتخار او است و به این دلیل منتی بر نمایندگان رسانه‌ها ندارد.

سوره سینما- شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه زمانی که پرویز شهبازی و گروه سازنده فیلم «دربند» در سالن سعدی برج میلاد روبروی خبرنگاران نشستند تا به سوالات آنها پاسخ بدهند، فضای خوبی بر جلسه حاکم نبود. نمایندگان رسانه ها و عوامل فیلم، «دربند» را در شرایطی نامطلوب دیده بودند، ازدحام جمعیت باعث به وجود آمدن جو نامطلوب در سینما شده بود و همه عصبی به نظر می رسیدند.

طبیعی بود در چنین فضایی شهبازی هم با دلخوری در جلسه حاضر شود، او به بعضی از سوالات پاسخ نمی داد و این موجب برخوردهای انتقادی بعضی خبرنگاران شد، امیر سمواتی تهیه کننده «دربند» در بخشی از حرف هایش سوالات خبرنگاران را سطحی خواند و تاکید کرد شهبازی منت گذاشته و به جلسه آمده است. این حرف تهیه کننده «دربند» باعث به وجود آمدن اعتراض حاضران شد.

شهبازی سعی کرد حرف تهیه کننده فیلمش را تصحیح کند و گفت: از حضور در این نشست خوشحالم و به این موضوع افتخار می‌کنم. محمدرضا شهیدی فر مجری این جلسه پرسش و پاسخ سعی کرد فضای جلسه را مدیریت کند و در آرام کردن فضا موفق بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>