سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۳۹۳ در ۳:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری «تاول» به پایان رسید

taaval

تصویربرداری فیلم «تاول» به کارگردانی بهمن کامیار تمام شد.

تصویربرداری فیلم «تاول» به کارگردانی بهمن کامیار تمام شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی پروژه ، تصویربرداری فیلم «تاول» به تهیه کنندگی و کارگردانی بهمن کامیار با حضور بازیگرانی چون هستی مهدوی‌فر و حسین سلیمانی در بیمارستان عمل تهران به پایان رسید و در روزهای آینده انجام مراحل فنی آن آغاز خواهد شد.

«تاول» اولین اثر بلند بهمن کامیار است که فیلمنامه آن را نیز نوشته است، یک درام اجتماعی است که به مصائب زندگی یک دختر جوان با بازی هستی مهدوی فر می پردازد و در لوکیشن‌هایی همچون شهرک سینمایی دفاع مقدس ، پانسیون ، امامزاده پنج تن لویزان و بیمارستان عمل تصویربرداری آن انجام شده است.

در فیلم «تاول» بازیگرانی چون هستی مهدوی‌فر، حسین سلیمانی، نگار عابدی، افشین سنگ چاپ، میرطاهر مظلومی، صدرالدین حجازی، عباس موسوی، سام مشایخی و فرشته عروجی با حضور آشا محرابی و هنرمندی فریماه فرجامی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان «تاول» آمده ؛ تاول که می‌زند باید از آن رها شوی ، رهایی از بندهایی که گره آن بازشدنی نیست و تا باز نشود ، بار این زخم بر دوش خواهد ماند.

از عوامل این فیلم می‌توان به مجری طرح: رضا زنده‌جاه، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، مدیر تولید: رضا بشیری، مدیرصدابرداری: فرشید کیوان‌‌مهر، طراح صحنه و لباس: شهرام غدیری‌فر ، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: فرزاد ظریفی ، منشی صحنه : فرشته عروجی ، عکاس: ایران انتظام و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>