سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ دی ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» شخصیت منفی ندارد/ «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» در اتوبان حکیم

4-shanbe-1

برزو ارجمند از آغاز بازی خود در فیلم جدید مهدی مظلومی خبر داد و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» را فیلمی بدون شخصیت منفی معرفی کرد.

برزو ارجمند از آغاز بازی خود در فیلم جدید مهدی مظلومی خبر داد و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» را فیلمی بدون شخصیت منفی معرفی کرد.

ارجمند درباره حضور خود در فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به سوره سینما گفت: وحید جلیلوند مانند برادر من است. وقتی ایشان این فیلمنامه را به من پیشنهاد داد، با وجود اینکه پذیرش آن برای من با مرارت هایی همراه بود، اما آن را پذیرفتم. در آن زمان وزن من حدود ۱۰۰ کیلو بود و آقای جلیلوند اصرار داشت این کاراکتر کمی لاغر باشد و به همین دلیل در دو ماه ۱۸ کیلو کم کرذم. بازی من در این فیلم تنها چند سکانس بود اما برای آن تمرینات مکرر و جدی انجام دادیم و امیدوارم حالا مخاطب از ماحصل کار رضایت داشته باشد.

وی افزود: نقش من، طول زیادی نداشت اما عرض آن اهمیت خیلی زیادی داشت؛ چیزی بود که مدت ها منتظرش بودم. هر آنچه که تا امروز از بازیگری فرا گرفته ام، برای ایفای این نقش خرج کردم و حالا خودم احساس خوبی دارم و ان شا الله پس از جشنواره هم بازخوردهای خوبی را شاهد باشیم. ویژگی خاصی که فیلم را دوست داشتنی تر می کند این است که «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» حتی یک شخصیت منفی هم ندارد. منطق داستان، به همه شخصیت ها حق می دهد و شرایط شان را در نظر می گیرد.

این بازیگر درباره رویارویی خود با یک بازیگر جدید و تازه کار در این فیلم توضیح داد: ما تمرینات خیلی زیادی داشتیم و به همین دلیل برای بازی مقابل سحر احمدپور مشکل خاصی نداشتم. اساسا چالش عجیبی که در این فیلم وجود داشت و طبیعتا مرا برای حضور در آن مشتاق تر می کرد، این بود که مخاطب هم با شخصیتی که در ظاهر کاملا مثبت بود همراه می شد و هم با شخصیتی که کج خلقی ها و خشونت هایی داشت و آن را من بازی می کردم. همکاری من با همه بازیگران و به خصوص خانم احمدپور همکاری خوب و قشنگی بود، ضمن اینکه همه چیز در کنترل آقای جلیلوند قرار داشت.

4-shanbe-2

برزو ارجمند این روزها فیلم «مجرد چهل ساله» را نیز روی پرده دارد و در مورد آن گفت: من هنوز این فیلم را ندیده ام و به درستی از بازخورد آن در بین مخاطب خبر ندارم. در برخورد با این اثر باید این موضوع را در نظر داشت که این فیلم اساسا برای گیشه و نه برای حضورهای جشنواره ای ساخته شده و باید با در نظر گرفتن این اهداف به ارزیابی آن پرداخت.

فرزند مرحوم انوشیروان ارجمند، درباره مشغولیت این روزهای خود نیز توضیح داد: به تازگی فیلم مهدی مظلومی با نام «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» کلید خورده و بازی من نیز در این پروژه آغاز شده است. این روزها در حال فیلمبرداری برخی از سکانس های خارجی فیلم در نقاط مختلف اتوبان حکیم هستیم.

فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و با بازی نیکی کریمی، امیر آقایی، برزو ارجمند، سحر احمدپور و … در بخش فیلم های اول سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>