سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ دی ۱۳۹۳ در ۱:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

سرگردانی بازیگر «ملبورن» در فرودگاه/ روشنک گرامی در مسکو روی صحنه می‌رود

roshanak-gerami

روشنک گرامی بازیگر فیلم سینمایی «ملبورن» از بازی خود در نمایشی خبر داد که قرار است به زودی در مسکو اجرا شود.

روشنک گرامی بازیگر فیلم سینمایی «ملبورن» از بازی خود در نمایشی خبر داد که قرار است به زودی در مسکو اجرا شود.

گرامی درباره فعالیت های این روزهای خود به سوره سینما گفت: من و میثاق زارع در نمایشی به قلم داریوش ربیعی بازی کرده ایم که «فراموشی» نام دارد. کارگردان این نمایش یک هنرمند روسی بود و از ما دعوت کرد به مسکو برویم تا این نمایش را به زبان فارسی در این کشور اجرا کنیم. قرار بود در روز مقرر، «فراموشی» در دو سانس پشت سر هم به زبان روسی و فارسی توسط بازیگران روسی و ما، روی صحنه برود. الان که شما با ما تماس گرفته اید، در فرودگاه امام خمینی سرگردان شده‌ایم. به دلیل پر نشدن صندلی های هواپیما پرواز ما را به تعویق انداخته اند و ما نگران آبرویمان نزد هنرمندان روسی هستیم که منتظرمان هستند.

وی همچنین درباره فیلم «ملبورن» که این روزها با بازی او روی پرده است توضیح داد: روزی از دفتر آقای جاویدی با من تماس گرفتند و خواستند برای صحبت درباره فیلمی به آنجا بروم. وقتی فیلمنامه را خواندم، به قدری از چفت و بست داشتن فیلمنامه هیجان زده شدم که با اشتیاق کامل کار را پذیرفتم. آقای جاویدی تمرینات مفصلی را برای ما ترتیب داد و اولین بازیگری که من در مواجهه با وی قرار گرفتم، پیمان معادی بود. ایشان به قدری با انرژی با من رفتار کرد که از همان ابتدا باور کردم که برادر من است و این حس تا پایان کار در من وجود داشت.

گرامی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از تجربه بازی در «قاعده تصادف» در انتخاب های خود محتاطانه تر عمل می کند، گفت: من از ابتدای ورود به بازیگری سعی کردم بی گدار به آب نزنم و اگر غیر از این بود، خیلی زودتر از «قاعده تصادف» باید به مخاطب سینما معرفی می‌شدم. من در سال ۸۷ با یکی از فیلم های سه‌گانه آقای اسعدیان که درباره صنعت فرش بود بازیگری را شروع کردم و در سال ۸۹ هم تجربه حضور در سریال «فاصله ها» را داشتم، اما کم کم فهمیدم مدیوم مورد علاقه من تنها سینما و تئاتر است و به همین دلیل صبر کردم تا پیشنهاد خوبی به دستم برسد. هیچ وقت در سودای شهرت نبوده‌ام و امیدوارم مسیر حرفه ای بازیگری ام هر چند ملایم اما به درستی پیش برود.

در «ملبورن» پیمان معادی، نگار جواهریان، الهام کردا، مانی حقیقی و روشنک گرامی بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>