سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۳:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
توضیح روابط عمومی برج میلاد/

حراست برج میلاد برخوردی با خبرنگاران نداشته است

salon-milad

روابط عمومی برج میلاد با انتشار متنی تاکید کرد حراست برج برخوردی با خبرنگاران و هنرمندان در حاشیه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نداشته است.

روابط عمومی برج میلاد با انتشار متنی تاکید کرد حراست برج برخوردی با خبرنگاران و هنرمندان در حاشیه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نداشته است.

سوره سینما- روابط عمومی برج میلاد تهران در مطلبی عنوان کرده: هیچ‌کدام از اخبار منتشرشده درباره‌ برخورد حراست برج میلاد تهران با خبرنگاران و هنرمندان حاضر در سی ‌و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم فجر صحت ندارد و مسئولیت برخوردهای صورت‌گرفته با برخی هنرمندان یا خبرنگاران برعهده مسئولان اجرایی و مدیران برگزارکننده سی ‌و ‌یکمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم فجر است.

در ادامه این توضیح آمده:‌ در چند روز گذشته، برخی سایت‌های خبری، اخباری را مبنی بر برخورد حراست برج میلاد تهران با برخی هنرمندان و اهالی رسانه منتشر کرده است. این در حالی است که هیچ‌کدام از مسئولان برج میلاد تهران اعم از حراست و انتظامات برج میلاد تهران هیچ‌گونه مداخله‌ای در برابر برخوردهای صورت‌گرفته با اهالی رسانه و هنرمندان انجام نداده است و تنها به‌عنوان میزبان و برای رفع هرگونه مشکلی در سالن‌های اکران حضور دارد. همان‌گونه که بارها در اخبار مختلف اعلام شده، برج میلاد تهران وظیفه‌ی ذاتی خود می‌داند که در راستای برگزاری مهم‌ترین رویداد سینمایی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران همانند سال‌های گذشته نهایت همکاری را با مسئولان و اهالی رسانه داشته باشد و در تمام روزهای برگزاری جشنواره همواره تلاش کرده است که میزبان خوبی برای خبرنگاران، هنرمندان و منتقدان سینما باشد.