سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

«نفوذ» در انتظار جذب سرمایه است/ هزینه این فیلم نسبت به آثار معمول سینما زیاد است

hasan-kalami

حسن کلامی برای تولید فیلم سینمایی «نفوذ» نیازمند سرمایه و تامین بودجه است.

حسن کلامی برای تولید فیلم سینمایی «نفوذ» نیازمند سرمایه و تامین بودجه است.

کلامی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در مورد نتیجه تولید فیلم سینمایی «نفوذ» که در انتظار جذب سرمایه بود به سوره سینما گفت: ما هنوز مشغول مذاکر ه هستیم و با شرایط و تغییراتی که در بنیاد سینمایی فارابی اتفاق افتاد شرایط کمی دشوار شد، اما فارابی کی از گزینه‌های ما بود و همزمان با ارگان ها و سازمان های دیگر مذاکره می‌کنیم تا سرمایه و مشارکت کافی را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری در سینما بد است گفت: اینکه ما برای شروع کار عجله داشته باشیم، منطقی نیست. به هر حال برای تولید یک اثر خوب و قابل قبول باید با هزینه کافی وارد کار شویم، پس نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای شروع تعیین بکنیم. باید پس از تامین سرمایه درخصوص نحوه تولید و همچنین زمان شروع کار تصمیم‌گیری و برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

این تهیه کننده درباره بودجه تولید این فیلم سینمایی گفت: هزینه تولید این فیلم نسبت به آثار معمولی که در سینمای ما ساخته می‌شود زیاد است، اما نمی توان گفت هزینه زیادی دارد. بالاخره برای ساخت چنین فیلم‌هایی فاصله ای با آثار معمول در سینما وجود داشته باشد، اما در مجموع مشکل مالی هم در بخش دولتی و هم خصوصی وجود دارد و ما چند کار دیگر هم داریم که برای تولید آنها با مشکل مالی روبرو هستیم.

فیلمنامه «نفوذ» فضایی امنیتی و جاسوسی دارد و مربوط به انقلاب اسلامی است که قرار است کارگردانی آن را احمد مرادپور برعهده داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>