سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۳ در ۹:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

مخالفان آثار ارزشی انتقام گرفتند/ نارضایتی کارگردان «زیباتر از زندگی» از زمان اکران فیلمش

zibatar-az-zendegi

انسیه شاه‌حسینی از شرایط نامطلوب اکران عمومی «زیباتر از زندگی» انتقاد کرد.

انسیه شاه‌حسینی از شرایط نامطلوب اکران عمومی «زیباتر از زندگی» انتقاد کرد.

این کارگردان با اشاره به اینکه رضایتی از وضعیت اکران فیلمش ندارد به سوره سینما گفت: ترجیح می دهم در این باره حرفی نزنم فقط می دانم همه کسانی که سالها در برابر آثار ارزشی ایستادند و به هر روش سنگ اندازی کردند الان به آرزوی شان رسیدن و انتقام شان را گرفتند. اشاره به افراد یا گروه خاصی ندارم این مساله ایست که خیلی ها با آن مخالف بودند و من به چشم دیدم در گروه ها و طیف های مختلف چطور با ارائه آثار ارزشی مخالفت می کردند.

وی افزود: این افراد از هر طیف و گروهی می توانند باشند ولی اصلا اهمیتی ندارند می توانند خوشحال باشند که به هدف شان رسیدند اما من به یک چیز اعتقاد دارم اینکه زمان داور خردمندی است. همیشه ماه پشت ابر نخواهند ماند تاریخ صبور است و اگرچه گاهی ناملایمات پیش می آید اما زمان ناحق را از جایش بلند می کند و همه چیز به اصلش باز می گردد.من به حق و زمان ایمان دارم به همین خاطر امروز به این افراد می خندم چون اینها از فردایشان خبر ندارند که دنیا اینگونه نمی ماند.

فیلم «زیباتراززندگی» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر منتخب دریافت سیمرغ در بخش سینمای دفاع مقدس شد و توانست سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و نیز عنوان بهترین فیلم را در بخش نگاه ملی این جشنواره کسب کند. این فیلم به تهیه کنندگی سعید سیدزاده و با بازی حامد کمیلی داستان زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر به کمک نیروهای مخلص ارتش، به یاری مردم روستاها در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان می شتابند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>