سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۳ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

فرهاد اصلانی و نگار جواهریان روی جلد ماهنامه ۲۴

26-60

شماره ویژه سی و سومین جشنواره فیلم فجر ماهنامه ۲۴ منتشر شد.

شماره ویژه سی و سومین جشنواره فیلم فجر ماهنامه ۲۴ منتشر شد.

سوره سینما- شصتمین شماره‌ مجله‌ ۲۴ با پرونده‌ای خواندنی درباره‌ سی و سومین دوره‌ جشنواره‌ی فجر منتشر شد. در این پرونده می‌توانید اطلاعات و حواشی فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره‌ امسال را بخوانید و از حال و هوای آنها مطلع شوید. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به عکسی از فرهاد اصلانی و نگار جواهریان اختصاص دارد که از بازیگران پرکار و قابل‌اعتنای جشنواره‌ امسال محسوب می‌شوند.

در بخش سینمای ایران شماره‌ی جدید ۲۴  علاوه بر این پرونده، گفت‌وگویی جذاب با پیمان معادی درباره‌ ملبورن، کمپ اشعه‌ی ایکس و اوج و فرودهای بازیگری منتشر شده است. یادداشت‌هایی درباره‌ی فیلم‌های ملبورن، از ایران یک جدایی، من از سپیده صبح بیزارم و آشنایی با لیلا هم از دیگر مطالب این بخش از مجله است.

پرونده‌‌ای درباره‌ی فیلم دختر گم‌شده‌ دیوید فینجر را می‌توانید در بخش سینمای دنیای این شماره از مجله‌ ۲۴ بخوانید. گفت‌وگو با دیوید فینچر و گیلیان فلین، چند صفحه از رمان دختر گم‌شده، تفاوت‌های مهم میان رمان و فیلم و یادداشت‌هایی از شهرام مکری، آرش خوش‌خو، روبرت صافاریان، علی مصلح حیدرزاده، حسین وحدانی و جواد رسولی مهم‌ترین مطالب این پرونده‌ی مفصل‌اند. معرفی چهره‌ها و بازیگران ماه، گفت‌وگو با ژان دوژردن درباره‌ی فرصت‌های جدیدش در عرصه‌ی بازیگری، گزارش نشست مطبوعاتی ایزابلا روسلینی در جشنواره‌ی لومیر و معرفی فیلم‌های وینسنت قدیس، ویپلش، شبگرد، بازی بقا: مرغ مقلد – قسمت اول، نظریه‌ی همه چیز و ۶ قهرمان بزرگ را هم می‌توانید در همین بخش از مجله بخوانید.

26-60-cover

بخش راهنما به معرفی و بررسی سریال پرمخاطب خانه‌ پوشالی اختصاص دارد. معرفی کتاب‌های هنر پوسترهای سینمایی و گفت‌وگوهای سینمایی سیدمحمد بهشتی و یادداشتی‌هایی درباره‌ فیلم‌های مرد پرنده، طلوع سیاره‌ی میمون‌ها، بابادوک و سوم‌شخص هم در همین بخش از مجله منتشر شده است.

گفت‌وگو با کن لوچ و سیامک شایقی درباره‌ اولین فیلم‌هایی که کارگردانی کرده‌اند در بخش راهنمای شماره‌ی جدید مجله منتشر شده است. سید‌جواد رسولی، شمیم مستقیمی و فیرزه گلسرخی هم در بخش وبلاگ شماره‌ی بهمن‌ماه ۲۴ یادداشت‌هایی درباره‌ی خاطره‌ی سینما عصر جدید نوشته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>